wtorek, 29 listopada 2016

BOX ONLY YOU - garść mini recenzji Ziaja, Flos-lek, L'biotica, CECE



Tutaj KLIK pokazywałam Wam zawartość pudełka BOX ONLY YOU. Dziś chciałam się podzielić swoją minirecenzją po ponad 3 tygodniach używania. 

Cece of Sweden, odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy (ConditionerHello Nature, Coconut Oil Moisture & Repair) - ochrona i odbudowa. Biała silikonowa konsystencja o bardzo ładnym zapachu kokosa. Trochę nawet przypomina mi olej kokosowy w swojej stałej postaci. Mocno wygładza włosy dzięki czemu łatwo się one rozczesują. Całkiem przyjemny produkt i też bardzo wydajny. 

FLOS-LEK, ELESTABion R - serum multifunkcyjne do włosów - O to jest mój HIT hitów. Oczywiście serum zawiera silikony w składzie ale jest naprawdę świetne. Pięknie wygładza nie pozostawiając tłustego filmu. Włosy są ujarzmione i nie puszą się. I ta słodka pompka oraz urocze opakowanie. Naprawdę je lubię i używam non stop :)

L'biotica Proffesional Therapy, EXPRESS DRY SHAMPOO - suchy szampon tutaj bez szału, ale ja też rzadko używam suche szampony ze względu na wrażliwą skórę głowy. Produkt spełnia swoje zadanie i warto go mieć pod ręką w razie potrzeby. 

MARION, olejek w kremie do włosów, 7 efektów z olejkiem arganowym, kokosowym i monoi - produkt, którego nie zmywamy czyli raczej nie dla mnie :) Ja lubię zmywalne odżywki. Oczywiście wygładza i pielęgnuje włosy pozostawiając delikatny zapach, ale wolę ich olejek z tej serii. 

ZIAJA, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym - szampon wzmacniający i skoncentrowana maska wzmacniająca. Szampon totalny niewypał - tak podrażnił mi skórę głowy, że masakra. Przypominam, że mam ŁZS. Natomiast maska to cudeńko. Pięknie pachnie, nawilża i ułatwia ujarzmienie włosów. Od razu po pierwszym użyciu widziałam różnicę in plus. Każde kolejne było samą przyjemnością. 

A Wy znacie te produkty ?

19 komentarzy:

  1. Może skuszę się na tą maskę Ziaja 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny zestaw Ziajki i też jestem bardziej zadowolona z maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest mi nie znane ;) maskę z Ziai chciałabym poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ostatnio dobrego czytam o kuracji kaszmirowej. Muszę się na nią skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten suchy szampon jest naprawdę dobry. Lepszy niż Batiste.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam żadnego z zaprezentowanych kosmetyków :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polubiłam suchy szampon olejek floslek i kosmetyk Marion. Pozostałe produkty testowała moja siostra

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam niestety żadnego z tych produktów, chętnie wypróbowałabym olejek kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maskę z Ziaji chętnie bym wypróbowała :D I odżywkę kokosową :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie najlepiej się sprawdził krem Marion, duet Ziaji i serum Floslek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka kokosowa rewelacyjnie się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych produktów. Widziała jedynie na kilku blogach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam wszystkich ale większość niektóre tylko znam ze sklepu :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta odżywka - olejek zapachowy ma piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z tych produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl