niedziela, 6 listopada 2016

Box Only You - dookoła włosów


Jakiś czas temu otrzymałam takie pudełeczko o nazwie BOX Only You.

W tym poście chciałam Wam pokazać co aktualnie testuję. Pod koniec miesiąca postaram się zrecenzować produkty które widzicie na zdjęciu poniżej. Najbardziej jestem ciekawa suchego szamponu :)

A poniżej lista produktów:

  • Cece of Sweden, odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy (ConditionerHello Nature, Coconut Oil Moisture & Repair) - ochrona i odbudowa
  • FLOS-LEK, ELESTABion R - serum multifunkcyjne do włosów
  • L'biotica Proffesional Therapy, EXPRESS DRY SHAMPOO - suchy szampon 
  • MARION, olejek w kremie do włosów,  7 efektów z olejkiem arganowym, kokosowym i monoi
  • ZIAJA, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym - szampon wzmacniający i skoncentrowana maska wzmacniająca


31 komentarzy:

  1. Też mam :) Póki co moim hitem jest maska z Ziaji, zobaczymy jak poużywam resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ciekawe rzeczy :) Bardzo lubię firmę Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że też dostałaś i testujesz zawartość boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam :) i jestem w trakcie stosowania, jak na razie na prawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu, ciekawe jak się sprawdzą :))

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny jest ten box ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/zdrowy-deser-dla-figury-i-zdrowia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w użyciu Ziaja szampon i maska jak i Marion ;) No i Floslek ;) Zobaczymy jak się popiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe jak sprawdzą się włosowe nowości Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie super a i zawartość niczego sobie. Ciekawe jak się sprawdzą kosmetyki. Z Ziaji miałam krem do rąk kaszmirowy i pachniał naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam to pudełeczko i niebawem biorę się za testy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie te nowości do włosów Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie kosmetyki do włosów Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam i nie znałam niczego wcześniej, więc będę sumiennie testować ;)
































    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa zawartość, najbardziej mnie zainteresowała odżywka Hello Nature *-* Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam u Anetki to pudło - także czekam na Wasze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam wczoraj w ręce tę nową serię Ziai, ale skład pozostawia wiele do życzenia. Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie widziałam go na innym blogu. ŚWIETNY JEST TEN BOX:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym kupiła dla samego pudełka. Motyw folklorowy genialny o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl