wtorek, 24 kwietnia 2018

RESIBO - krem miejski ochronny




Kochani dziś chciałam Wam napisać o kremie miejskim RESIBO.

OPIS: Bardzo lekki, silnie nawilżający i przeciwstarzeniowy krem na dzień, chroniący przez tzw. miejskim stresem – anti-pollution.

INCI: Aqua, Glycerin, Propanediol, Oryza Sativa Bran Oil, Coco Caprylate/Caprate*, C12-C16 Alcohols*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Triticum Vulgare Germ Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Palmitic Acid*, Physalis Angulata Extract, Buddleja Officinalis Flower Extract, Hydrolyzed Algin, Sodium Hyaluronate, Saccharide Isomerate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Lecithin*, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Phytate*, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Phenetyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum


MOJA OPINIA: Wcześniej miałam możliwość już używać krem odżywczy RESIBO. Był on bardzo dobry ale zdecydowanie miejski stał się moim największym faworytem. Jest on bardzo lekki o konsystencji kremowo- żelowej z zabarwieniem w kolorze ecru. Zapach jest przepiękny (kwiatowy - coś a'la świeżo zerwany wykluty fioletowy bez, tak jakby biały pachniał inaczej ;)) ale po chwili niestety znika on z pola węchu ;) Krem  jest leciutki - pięknie się rozprowadza zostawiając początkowo minimalny białawy film, który znika w mgnieniu oka. Podoba mi się uczucie po aplikacji na skórze - czuć natychmiastowe nawilżenie i trzymanie buzi w ryzach. Wydawałoby się, że taka lekka żelowo-kremowa konsystencja będzie lepka, ale nie jest. Skóra staje się aksamitna, w dotyku jest bardzo przyjemna i gładka, ale nie zapchana grubą warstwą produktu. Krem jest doskonały pod makijaż i bardzo wydajny dzięki swojej konsystencji. 

Krem wydobywamy naciskając na pompkę airless, higienicznie i bez marnowania produktu.

Przy dłuższym użytkowaniu nie zauważyłam zapychania czy niespodzianek na twarzy. Bardzo przyjemny, komfortowy w noszeniu krem. Dla mojej cery mieszanej idealny. Zwłaszcza na lato myślę, że sprawdzi się jeszcze lepiej. 

Znacie to cudo ?

22 komentarze:

  1. Tego nie znam, ale miałam inny, fajny krem tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że dobrze się sprawdził, ja miałam ich krem pod oczy, który też był ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro tak zachwalasz to chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam na jego temat wiele pozytywnych opinii, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie nie znam się z marką Resibo

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo słyszałam o tej marce ale jeszcze nic nie testowałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie kosmetyki tej marki. Poznałam płyn micelarny i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny świetny kosmetyk tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Działanie widzę ma bardzo fajne, a formuła taka typowo letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji poznania go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuje, że polubilibyśmy się! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od jakiegoś czasu kusi mnie ten krem, lecz jego cena mnie troszkę odstraszała ;p ale skoro tyle osób jest z niego zadowolonych, to chyba warto go przetestować. Ile za niego zapłaciłaś? W aptece Melissa kosztuje ok.79 zł, to dobra cena? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fioletowy bez jest moim ulubionym i skoro ten krem tak pachnie to już mnie kupiłaś szkoda tylko że Jest krótkotrwały ale i tak będę chciała go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio zauważyłam ten krem w SuperPharm, zaciekawił mnie. Teraz na dzień stosuję krem koreańskiej marki IOPE, jak wykończę, to może skuszę się na coś bardziej naturalnego, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam jeszcze produktów Resibo, ale czytał niemalże same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych produktów, ale bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja znajoma używa kremu do twarzy z tej firmy - jest nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam Resibo w zapasach, ale jeszcze nie używałam (wprawdzie nie ten konkretnie krem)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl