sobota, 21 kwietnia 2018

Patera idealna


Patera to idealna przyjaciółka każdej kobiety, która kocha piec ciasta. ja osobiście o wiele bardziej lubię piec niż gotować. Prawda jest taka, że jedzenie ładnie wyeksponowane na stole to już połowa sukcesu. Jak wiemy je się oczami więc pięknie wyglądający stół i akcesoria robią nam dobrą robotę.

MyGiftDna to sklep, gdzie można nabyć różne przedmioty personalizowane. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Produkty są bardzo ładnie wykonane i cieszą oko.

Tym razem postawiłam właśnie na paterę z motywem "stoliczku nakryj się". Wykonano ją z najwyższej jakości szkła. Dodatkowo spersonalizowałam ją imieniem Danusia (mojej mamy). Bo przecież kto miałby być moją kulinarną inspiracją jak nie mama :)

Patera oczywiście nadaje się na ciasto ale nie tylko, możemy na niej umieścić owoce czy cokolwiek chcemy. W mojej opinii jest śliczna i bardzo dobrze wykonana - porządne ciężkie szkło i ładne detale. Cieszy oko. Serdecznie Wam ją polecam !



16 komentarzy:

  1. Wprawdzie nie miałam tak ładnej i personalizowanej, ale stłukłam swoją ostatnio :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. je też stłukłam i trzeba będzie odkupić ;/ więc szukam patery:)

      Usuń
  2. Śliczna jest. Personalizowane rzeczy są wyjątkowe :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dokładnie tą samą paterę, jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ciocia byłaby zachwycona taką paterą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też bardzo się podoba ta patera, piękna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o proszę a ja właśnie poszukuję patery

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i zawsze taka się w domu przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojej babci by się przydała nowa moze na imieniny jej zaówie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna i bardzo lubię takie gadżety na prezenty :) Ps. komoda ze zdjęcia pochodzi ze sklepu Black Red White :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl