sobota, 7 kwietnia 2018

L'biotica toner do wlosów blond




Dzisiaj chciałam Wam przedstawić szampon L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY BLOND TONER

OPIS: TONUJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW BLOND, FARBOWANYCH I ROZJAŚNIANYCH

Opracowany i przetestowany przez kreatywny zespół, prowadzony przez Mistrza Świata fryzjerstwa Pawła matrackiego, doskonale neutralizuje niepożądany, żółty odcień włosów blond, farbowanych i rozjaśnianych. Zapewnia im intensywne odżywienie, świtlistość oraz przedłużenie trwałości koloru.

Formuła Violet Flower Complex (Lavender, Rosemary, Viola) neutralizuje żółty odcień włosów blond, farbowanych i rozjaśnianych.

Skład szamponu wzbogacono o wielofunkcyjny Protein Complex (Silk, Wheat Protein) bogaty w aminokwasy, które wnikają do włókna włosa, wypełniają ubytki strukturalne w warstwie korowej, zapewniając efekt głębokiego nawilżenia i jedwabistego wygładzenia.
Aktywny składnik Hydrafeel-3™, dzięki małemu rozmiarowi cząsteczek, wnika w strukturę włosa, nadaje mu elastyczność i miękkość oraz zapewnia trwałość i ochronę koloru.
Włosy zyskują blask i pożądany odcień blondu już po pierwszym użyciu.

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulphate, Cocamidopropyl Betaine, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch, Hydrolyzed Silk, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Viola Odorata Flower/Leaf Extract, Polyglyceryl-3 PCA, Acid Violet 43, Isostearamide MIPA, Amodimethicone, C12-14 sec-Pareth-5, C12-14 sec-Pareth-9, Polyquaternium-10, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glyceryl Laurate, Glycol Distearate, Laureth-4, Glycerin, Propylene Glycol, Decylene Glycol, Caprylyl Glycol, Parfum, Sodium Chloride, Citric Acid, Caprylic Acid, Formic Acid, Acetic Acid, Tetrasodium EDTA, Xylitol, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Hexyl Cinnamal, Linalool


MOJA OPINIA: Szampon ma ciemnofioletowe zabarwienie. Bardzo dobrze się pieni, typowe przetłuszczone włosy domywa bez problemu. Niestety nie radzi sobie ze zmywaniem nafty kosmetycznej z włosów. Obecnie to dla mnie jest bardzo ważne bo używam jej przed każdym myciem. Nie zauważyłam wysuszenia włosów przez ten szampon. Niestety muszę z nim uważać, bo moja skóra głowy nie zawsze go toleruje. Kiedy myję nim raz na jakiś czas jest ok, natomiast kiedy myję nim cały czas to odzywa się u mnie ŁZS. 

Natomiast faktycznie ochładza odcień włosów. Im dłużej go trzymamy na włosach tym później włosy są bardziej chłodne. Natomiast każdy powinien wypróbować go u siebie bo włosy są różne i u jednej osoby może on tylko lekko ochłodzić kolor, u innej bardziej. Piszę to z doświadczenia po stosowaniu kilkunastu produktów tego typu. Osobiście ze względu na moją skórę głowy wolę płukanki lub odżywki ochładzające kolor. Szampony zwykle mnie podrażniają. Ale mam ŁZS skóry głowy i jestem świadoma, że muszę uważać przy dobieraniu szamponów. 

Stosujecie szampony ochładzające kolor włosów?

19 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam że mają taki szampon bl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uważam z fioletowymi szamponami, mam bardzo tani litrowy zestaw, STAPIZ Sleek Line Blond. polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam go, z firmy Lbiotlica uwielbiam serię z mango :)
    Zapraszam na nowość z rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy szampon. Ja akurat nafty nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zupełnie nie sięgam po tego typu produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama by pewnie była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat mam ciemne włosy i nie chciałabym ich jakoś rozjaśniać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tego szamponu, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ciocia uzywa i sobie chwali :D świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam go ale wydaje się ciekawym produktem. Ja używam szamponu koloryzującego z lecher <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłas mnie tym postem :)
    Ja używam tanioszka do blondu z Joanny, ale sporadycznie. Warto wypróbować coś innego, szczególnie, ze marka l’biotica już nie raz pozytywnie mnie zaskoczyła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: sferapiekna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mamy prędzej ;) ja mam ciemne włosy i ich nie farbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widząc co jest na 3 miejscu w składzie, nie mam nawet co na niego patrzeć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie z tym skladnikiem u mnie bywa roznie raz ok, raz nie :P

      Usuń
  14. Muszę sprawdzić ten toner nafty kosmetycznej na razie nie używam to mogę sobie sprawdzić na sobie jak to będzie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten szampon/toner L'biotica i to jedyny, który nie wysusza mi włosów, a ochładza kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl