czwartek, 8 marca 2018

NATURA SIBERICA - Regenerujący scrub do ciała Carska Morwa




Dzisiaj chciałam Wam opisać peeling do ciała NATURA SIBERICA. Przy okazji zapraszam do zapoznania się z porównywarką SwiadomyKlient.pl gdzie znajdziecie mnóstwo przydatnych informacji nie tylko na temat świadomych zakupów.

OPIS: Regenerujący Scrub do ciała CARSKA MORWA NATURA SIBERICA nadaje poczucie świeżości i energii. Naturalne składniki, zawarte w tej formule, delikatnie oczyszczają skórę i stymulują procesy regeneracji skóry, dzięki czemu skóra jest jedwabista i miękkia.

Ekstrakt z Morwy wzbogacony w kwasy organiczne i mikroelementy, przeciwutleniacze, witaminy C, PLUS B, PP, A, K, E, oczyszcza, odżywia i nawilża skórę, pozostawiając ją bardziej jędrną i elastyczną, zapewnia ożywiający efekt.

Linia kosmetyków Blanche została stworzona specjalnie na otwarcie Filii sklepów Natura siberica w Kopenhadze . Łącząc czystość Skandynawii i moc syberyjskiej przyrody, produkty są wykonane przy użyciu najbardziej efektywnych składników z ziół i roślin rosnących w trudnych regionach klimatycznych, dzięki czemu posiadaja unikalne właściwości.

Sposób użycia: Nałożyć obficie peeling wmasowując w skórę, następnie zmyć wodą.

Skład INCI: Aqua, Kaolin, Glycerin, Olea Europaea Fruit Oil, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Pinus Sibirica Shell Powder, Glyceryl Stearate, Morus Nigra Fruit Extract*, Tocopheryl Acetate, Sodium Stearoyl Glutamate, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Parfum, CI 14720, CI 28440.


MOJA OPINIA: Jest to bardzo duży peeling - pojemność 370 ml. Pachnie cudownie - mi ten zapach przypomina rozgniecione borówki. Morwy jadłam dość dawno temu, kiedyś rosły pod domem moich rodziców i czerwone i białe :) Peeling zawiera bardzo niewielkie drobinki są całkiem ostre i ścierające. Jednak raczej krzywdy sobie nikt nim nie zrobi. To taki naturalny produkt, nie ma tutaj rozpuszczalnych cząsteczek cukru czy soli. Moje pierwsze wrażenie po otwarciu było takie - wow - będę się peelingować jogurtem owocowym :)  

Jeśli lubicie słodkie owocowe zapachu, przy czym naturalne to produkt na pewno wam się spodoba. Skóra po użyciu peelingu jest ładnie oczyszczona i odświeżona. Przygotowana do przyjęcia balsamu czy właśnie masła z tej serii. Bardzo przyjemny produkt, który trzeba chronić przed dziećmi ze względu na zapach i wygląd konsystencji  
 :) 

13 komentarzy:

  1. Duża pojemność i zapach już mnie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być świetny dla mnie. Uwielbiam morwy! I jadam je nawet teraz, rosną półdziko w mojej okolicy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo dobrze i duży plus za pojemność, bo na pewno starczy na dłużej. Z miłą chęcią kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te markę, pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi, a ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz go widzę, ale konsystencję ma ciekawą.

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie, wygląda pysznie i na pewno pokochałabym nie tylko jego zapach ale i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi bardzo zachęcająco, aż mam ochotę zużyć moje zapasy peelingowe, żeby bez wyrzutów go kupić :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl