sobota, 24 lutego 2018

RESIBO - tonik, mgiełka nawilżająca




Płyn micelarny oraz tonik to produkty, których używam dzień w dzień. Dzisiaj chcę Wam pokazać tonik z RESIBO, który używam od kilku tygodni.

Przy okazji zapraszam do zapoznania się z porównywarką SwiadomyKlient.pl gdzie znajdziecie mnóstwo przydatnych informacji nie tylko na temat świadomych zakupów.

OPIS: RESIBO Tonik, mgiełka nawilżająca - stanowi istotny element codziennej pielęgnacji, przywraca skórze odpowiedni odczyn ph, który pozwala jej w naturalny sposób się bronić. Nasz produkt jest wielofunkcyjny. Zawiera wodę różaną, która poprzez poprawę ogólnego krążenia redukuje obrzęki i zmniejsza spękane naczynka. Kolejnym składnikiem toniku jest woda pomarańczowa, pozyskiwana z kwiatów gorzkiej pomarańczy. Bardzo aromatyczne kwiaty, które dopiero rozpoczęły proces zakwitania lub ich pączki, zbierane są pod koniec marca. Z kilograma można otrzymać ok. 0,5-1g olejku neroli, co warunkuje jego wysoką cenę. Woda pomarańczowa działa oczyszczająco i antyseptycznie, zawiera również przeciwutleniacze. Działanie nawilżające toniku gwarantują kwas hialuronowy oraz wyciąg z korzenia rabarbaru.

SKŁAD: Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Citrus Aurantium Amara Flower Water, Propanediol, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Rheum Rhaponticum Root Extract, Cucurbita Pepo Seed Extract, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


MOJA OPINIA: Tonik przychodzi do nas w butelce z atomizerem umieszczonej w charakterystycznej tubie. Posiada delikatny zapach i herbaciany kolor. Jest bo bez wątpienia jeden z lepszych toników, które są na rynku. Atomizer rozpyla dość uderzeniową dawkę mgiełki na twarz, jednak po chwili jest to całkiem przyjemne dla skóry. Staje się ona ukojona i ładnie znormalizowana. 

Moja cera ostatnio jest bardzo przesuszona głównie za sprawą wiatru i niskich temperatur, ten tonik ładnie nawilża. Nawet lubię go sobie pryskać na twarz kiedy boli mnie głowa i w pozycji półleżącej staram się żeby ten ból zniknął,  bardzo przyjemnie on mnie wtedy relaksuje. 

Produkt mnie nie uczulił, fajnie odświeża i ratuje suchą skórę. Polecam serdecznie !

13 komentarzy:

  1. Miałam okazję testować kilku kosmetyków z tej marki i mega się z nimi polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że odświeża. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię taką aplikację produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te plastry drewna. miałam tą mgiełkę/ tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślisz że ta mgiełka nadawałaby się również do scalania warstw makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelki mgiełki lubię, więc to coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że atomizer będzie mnie drażnił, ale i tak mam ochotę spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio przerzuciłam się na hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć do marki Resibio nie jestem przekonana to ten tonik bardzo mi się podoba i myślę, że kiedyś go przetestuję. Bardzo fajny skład tylko cena jak zwykle w przypadku Resibo trochę wysoka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm go od niedawna i chyba się polubimy. Denerwuje mnie w nim jednak ta fala uderzeniowa, która wydobywa się z atomizera 😤

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyjaśniłaś, skąd się bierze wysoka cena ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl