sobota, 17 lutego 2018

NaturalME Pomarańczowy peeling cukrowy



Pomarańczowy zapach w kosmetykach to jeden z moich ulubionych, występuje on między innymi w peelingu NATURALME.

OPIS: Moc olejku pomarańczowego i oleju macadamia połączona z delikatnym masłem shea i cukrem. Delikatnie złuszcza suchy naskórek i stymuluje skórę do regeneracji. Skóra pozostaje miękka, gładka i odżywiona. Olejek pomarańczowy wraz z olejem macadamia wykazują intensywne działanie ujędrniające i antycellulitowe.

SKŁAD: Sugar, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Citrus Sinesis Dulcis Peel Oil, Prunus Amygdalinus Dulcis oil.   


MOJA OPINIA: Ogólnie rzecz biorąc uwielbiam peelingi, zwłaszcza takie natłuszczające ciało dzięki którym nie musze się już balsamować. Nie przepadam natomiast za parafiną w tego rodzaju kosmetykach, wtedy skora jest sztucznie nasmarowana niczym smalcem, raczej unikam tego składnika chyba, że jest gdzieś daleko w składzie. 

Tutaj natomiast skład jest świetny, nie ma się do czego przyczepić. Dodatkowo peeling jest cukrowy czyli nie podrażnia skóry. Zapach pomarańczowy jest przepiękny, przypomina mi słodką pomarańczę przed chwilą obraną ze skórki. Działanie jest bardzo dobre, drobinki są dość małe, ale skutecznie peelingują skórę. Nie jest to jakiś hardcorowy efekt zdzierania, raczej średni, nadmiernej krzywdy sobie na pewno nie zrobimy. Przyjemny produkt ścierający ciało i przy okazji ładnie pachnący. Słoiczek jest plastikowy. Lubię peelingi i mam wrażenie, że mogłoby być go jednak więcej :)

Znacie ten produkt ?

  


34 komentarze:

  1. Również lubię takie, które zostawiają film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny składzik, marki zaś nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale już same zdjęcia mnie zachęciły🙂 Muszę go wypróbować no ostatnio trafiam na jakieś feralne pillingi o slabej konsystencji:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie peelingi cukrowe, jednak tego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale po twoim poście najprawdopobniej wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam orzeźwiające, cytrusowe zapachy, szczególnie te, które przypominają naturalne, więc bardzo chętnie wypróbowałabym ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale zainteresowałaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego peelingu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, słyszałam i również polecany :) Chętnie przetestuję, zwłaszcza że ostatnio przerzuciłam się na peelingi ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się całkiem w porządku

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale ogólnie peelingi cukrowe bardzo lubię. Mógłby zatem mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  13. konsystencja jest fantastyczna, na pewno bym go pokochała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Konsystencja wygląda fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukrowe są moimi ulubionymi.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bardzo lubię pellingi natłuszczające ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pomarańczowy zapach w kosmetykach :) Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tego typu peelingi, po których nie trzeba już się dodatkowo balsamować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam zapach pomarańczy. Faktycznie skład świetny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie peelingi to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie próbuję różne peelingi. Też nie lubię parafiny :/

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię!:) jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kosmetyki z tak przyjemnym składem :) Ostatnio lubię też robić domowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dłuższego czasu chodzi za mną ta firma, ale chwilowo mam zastój w temacie peelingowania się :P

    OdpowiedzUsuń
  25. great, like this post :)
    Have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam przyjemności wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłabym dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten peeling, mocnych zdzieraków nie mogę używać, a ten wydaje się w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię cukrowe peelingi, a pomarańczowe to już w ogóle :) Chętnie bym wypróbowala :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dawno kupowałam ostatni raz peeling do ciała ;) dziś zrobiłam sama ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl