środa, 17 stycznia 2018

FASARDI - SUKIENKA Z OZDOBNYMI KAMYKAMI




Kochani dziś przede mną wyzwanie bo post z dziedziny ood, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Wybrałam klasyczną sukienkę FASARDI - model to SUKIENKA Z OZDOBNYMI KAMYKAMI GRANATOWA G50111

Opis : Sukienka Z Ozdobnymi Kamykami Granatowa G50111

‌Sukienka rozkloszowana satynowa, granatowa we wzory. Ozdobiona pięknie mieniącymi się kamykami. Dekolt kopertowy, w kształcie litery "V". Z tyłu zapinana na zakryty suwak. Ciekawe wycięcia pod biustem, nadaje sukience charakteru. Idealna na specjalną okazję, imprezę lub weselę. Sukienka cudownie się prezentuję na sylwetce.

Produkt: Sukienka
Pora roku: Zima, Jesień
Okazje: Na specjalne okazje, Na wesele, Na wieczór, Wizytowe
Zapięcie: Na suwak
Dekolt: Dekolt w kształcie litery V
Materiał: Poliester

Sukienka jest w kolorze granatowym o klasycznym wykroju klepsydry. Bardzo uniwersalny wzór na wiele okazji. Co wyróżnia ją od innych to wycięcia, które odrobinę pokazują ciało a dokładniej brzuch. Z tyłu natomiast nie posiada żadnych wycięć. Suwak jest bardzo dyskretny i chowa się samoistnie. Materiał z którego jest wykonana to poliester, okazuje się, że materiał materiałowi nie równy. W dotyku jest on dość gruby i co najlepsze nie gniecie się. Pod spodem mamy podszewkę, która ładnie nam powiększa dół sukienki. Powiem szczerze, że bardzo mi się podoba, jest lekka i zwiewna. Jakość wykonania oceniam na bardzo dobrą, żadnych krzywych szwów czy niesymetrycznych wykrojów. Mnie się podoba a Wam ?








19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój krój ale na Tobie wygląda wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie noszę sukienek (głównie z tego względu, że nie mam żadnych), ale ta podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna ;-) Podoba mi się ;)

    P.S - W Wolnej chwili zapraszam na bloga na KONKURS WALENTYNKOWY :D

    Pozdrawiam Serdecznie :D :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Prezentuje się fantastycznie! Masz przepiękną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza sukienka, wyglądasz w niej bardzo dziewczęco, z taką figurą możesz sobie pozwolić na takie wycięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka, świetnie na Tobie leży. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka chociaż sama bym jej nie założyła ze względu na krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej sukience, zdecydowanie pasuje ci taki krój ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl