piątek, 19 stycznia 2018

ARMED - Naturalny Tonik, Hydrolat z róży, dwufazowy olejek do ciała



OPIS:  Dziś chciałam Wam pokazać produkty firmy ARMED, którą znam od dłuższego czasu. Poazywałam część produktów na blogu kilka lat temu :)

ARMED, naturalny tonik do twarzy - Tonik do twarzy, składający się z najwyższej jakości naturalnych składników. Doskonale oczyszcza i tonizuje cerę. Nawilża, reguluje wydzielanie sebum, odblokowuje i zwęża rozszerzone pory skóry, pobudza mikrokrążenie i redukuje obrzęki. Wspiera regenerację komórek, przywracając cerze jej naturalną elastyczność, promienny wygląd oraz świeżość. Skutecznie uzupełnia demakijaż.

Główne składniki - hydrolat z płatków róży damasceńskiej, woda solankowa ze źródła wody leczniczej, ekstrakt z aloesu, hydromanil.

ARMED hydrolat z róży damasceńskiej do twarzy i włosów - Hydrolat z płatków róży damasceńskiej, otrzymany w procesie destylacji parą wodną, działa silnie nawilżająco, wzmacniająco, łagodząco i przeciwzapalnie. Pobudza mikrokrążenie i wzmacnia naczynka krwionośne.

ARMED, Dwufazowy, naturalny olejek do ciała, przeznaczony dla skóry podatnej na przesuszenie, utratę elastyczności, także skłonnej do zmarszczek lub rozstępów. Może być również wykorzystywany podczas lub po zastosowanych kuracjach odchudzających, zapobiegając wiotczeniu skóry. Naturalne, szlachetne oleje z avocado i słodkich migdałów, dzięki zawartym w nich nienasyconym kwasom tłuszczowym, minerałom i witaminom, wspierają procesy naprawcze skóry, wpływając na jej odmłodzenie, głęboką regenerację i poprawę elastyczności. Unikatowy zestaw minerałów naturalnej, leczniczej wody jodowo-bromowej, poprawia mikrokrążenie oraz wzmacnia strukturę skóry. Dwufazowa postać olejku umożliwia szybsze wchłanianie aktywnych składników, tym samym pozwala na efektywne usuwanie nadmiaru wody, toksyn i tłuszczów. Doskonałe właściwości odżywcze, naprawcze i wzmacniające olejku, w krótkim czasie, wyraźnie poprawiają kondycję skóry, nadając jej aksamitną miękkość.

Główne składniki: woda solankowa ze źródła wody leczniczej, olej avocado, olej ze słodkich migdałów, naturalny olejek pomarańczowy, witamina E.




MOJA OPINIA: Jak pisałam wyżej firmę znal od kilku lat. Bardzo sobie cenię ich produkty więc chętnie i z nadzieją zaczęłam używać nowości. 

Zarówno tonik jak i hydrolat zdecydowanie polubiłam. Jeśli nie wiecie to moja codzienna rutyna polega zwykle na tym, że po oczyszczeniu buzi przecieram ją tonikiem lub hydrolatem. Ale to raczej po comiesięcznych projektach denko zdążyliście zauważyć ;) Tego rodzaju produktów używam w ilościach hurtowych. Ostatnio zaczęłam też częściej robić glinki dodając do nich właśnie hydrolaty. Jeśli chodzi o tonik to ma on dość dziwny zapach, można jednak go zaakceptować. Z kolei hydrolat różany pachnie różami więc przepięknie i wcale nie uważam, że to zapach babciny ;) Co najważniejsze produkty te ładnie doprowadzają moją ściągniętą buzię do ładu. Po przetarciu buzi czuję ulgę i "normalność". Żałuję jedynie, że nie posiadają one tradycyjnych pompek. Przełożyłam sobie po prostu moje pompki zapasowe (tak, mam zapasowe pompki i ciągle je przekładam do kosmetyków bez pompek :) takie moje małe zboczenie).

Jeśli chodzi o olejek do ciała to pachnie świeżo, cytrynowo, przepięknie. Jest on lekki dla skóry, nie tłuści się i nie pozostawia lepkości na skórze. Trzeba pamiętać, żeby za każdym razem wstrząsnąć go przed użyciem. Olejek ten miał z kolei pompkę, ale niestety po pierwszym upadku złamała się i nie nadawała do użytku. Musiałam ją wymienić na moją zapasową ;) Produkt ładnie nawilża moją skórę zwłaszcza teraz kiedy mamy sezon grzewczy i zewsząd czuć suche powietrze. 

Zawsze produkty tej firmy kojarzą mi się z salonem kosmetycznym, bo też prawda jest taka, że w zwykłych sklepikach raczej ich nie dostaniecie. 

Serdecznie polecam !

A poniżej moje poprzednie produkty. Miałam jeszcze inne ale przed moją blogową "karierą" ;)

ARMED - BALSAM ODCHUDZANIE NA BAZIE SOLANKI JODOWO-BROMOWEJ

ARMED - SÓL DO KĄPIELI

ARMED - NATURALNY DWUFAZOWY OLEJEK DO MASAŻU

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa linia, chętnie przyjrzę się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też tonik czy hydrolat to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach róży damasceńskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hydrolat różany praktycznie zawsze jest u mnie :). Tego nie znam i ciekawa jestem, czy nie ma jakiś innych, zbędnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowały mnie te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten dwufazowy olejek :) Ogólnie ciekawe produkty, nie trafiłam na nie wcześniej, dzięki za zaprezentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam firmy, ani produktów, przyjrzę się im bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tonik zaciekawił mnie najmocniej, powinien przypaść do gustu mojej cerze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ich szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hydrolaty i toniki uwielbiam, niemalże oblewam się nimi. Też mam atomizery w zapasie i praktycznie wszystkie toniki w nie zaopatrzam lub przelewam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie miałam jeszcze styczności z tą marką ale chętnie poznam co jeszcze ma w ofercie, szczególnie interesuje mnie hydrolat różany i wspomniany olejek, też zawsze mam rozpylacze i pompki po zużytych kosmetykach, na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam hydrolatów, ale planuję to niedługo zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam produktów, ciekawe się wydają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl