czwartek, 14 grudnia 2017

Mydło w piance ISANA Cream Peach oraz Citrus Heaven



Dziś przychodzę z nowościami w postaci pianek ISANA.

OPIS: Mydło w piance ISANA o delikatnym, owocowym zapachu myje i pielęgnuje dłonie dzień po dniu. Dozownik z pompką zamienia mydło w kremową pianę i umożliwia nanoszenie jej bez kapania. Kompleks pielęgnujący z gliceryną pozwala zachować równowagę nawilżenia skóry. Umożliwia mycie rąk do 300 razy.  



MOJA OPINIA: Początkowo chciałam nabyć tylko jedną, jednak piękne zapachy nie pozwoliły mi wybrać. Zapachy są obłędne, dawno nie spotkałam się z tak pięknym i miłym dla nosa niemalże naturalnym aromatem. Skład niestety jak się domyślacie nie jest EKO, ale w przypadku mycia dłoni kompletnie mi to nie przeszkadza. Pianki są raczej delikatne, nie wychodzi tutaj piana jak z metalowego atomizera pianek pod prysznic to raczej taka "uroda" pompki pianotwórczej. CO ciekawe zapach ich utrzymuje się jakiś czas na dłoniach. Mój synek uwielbia te zapachy, bo przywołują na myśl lato. Czy wysuszają nie wiem, bo moje dłonie są naturalnie bezproblemowe. 

Polecam serdecznie :)

16 komentarzy:

  1. Tych mydełek w piance nie znam, ale lubię kosmetyki Isana, więc kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodne w użyciu i pachnące, super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić, bo wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie je wypróbuję dla tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się zaopatrzę w dwa warianty

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersji piątkowej jeszcze nie miałam, skuszę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a dziś się nad nimi zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna alternatywa dla zwykłych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie, kupię, gdy postawię to co mam w zapasie :D Czyli niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji korzystać z tych mydełek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak mają sie one do pianek z Lidla, które mnie rozczarowały. Na pewno sięgnę po brzoskwiniową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem mega ciekawa, u nas wszelkie pianki królują, kupię :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl