środa, 22 listopada 2017

Kosmetyki ONLY BIO FITOSTEROL - Laboratorium Naturella




Dziś o kosmetykach ONLYBIO

Za cel swojej działalności firma stawia sobie uzyskanie ekologicznych składników, które nie szkodzą środowisku.Ich receptury zawierają przynajmniej 99% składników pochodzenia naturalnego oraz są biodegradowalne, jednocześnie zapewniając wysoką efektywność działania.

W moje ręce wpadły trzy widoczne produkty.

OPIS:
Hipoalergiczna pianka do mycia dla dzieci - dostosowana do skóry dziecka z objawami atopowego zapalenia skóry lub uczuleniami alergicznymi lub skłonnością do podrażnień. Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Delikatny olej z rzepaku zatrzymuje wilgoć i uelastycznia naskórek. Produkt nie zawiera barwników oraz olejków i substancji zapachowych mogących wywołać podrażnienia i alergie. Bez niepożądanych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

SKŁAD: Aqua, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Coco - Glucoside, Glycerin, Glyceryl Oleate, Sodium Surfactine, Canola Oil, Citric Acid , Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

Micelarny płyn do demakijażu twarzy - Łagodny, skuteczny płyn do oczyszczania twarzy z makijażu i innych zanieczyszczeń. Płyn micelarny dzięki swoim właściwościom zastępuje wieloetapowe oczyszczanie twarzy, zmywając makijaż, usuwając zanieczyszczenia, neutralizując pH, nawilżając i odświeżając skórę.
Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Delikatny olej z rzepaku zatrzymuje wilgoć i uelastycznia naskórek. Produkt nie zawiera barwników mogących wywołać podrażnienia i alergie. Bez niepożądanych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, syntetycznych kompozycji zapachowych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

SKŁAD: Aqua, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Propanediol, Coco-Glucoside, Glycerin, Sodium Surfactine, Canola Oil, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid.


Żel do mycia ciała – nawilżanie i odżywianie - Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Olej z sezamu utrzymuje wilgoć w skórze, zapobiega starzeniu, odżywia i posiada właściwości antyseptyczne. Bez niepożądanych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, barwników, syntetycznych kompozycji zapachowych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

SKŁAD: Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Sodium Surfactine, Sesamum Indicum Seed Oil, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Citral.


MOJA OPINIA:  Zacznę od tego, że produkty te bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Ostatnio moja skóra zwłaszcza twarzy jest bardzo przesuszona, co jest odczuwalne głównie po jej umyciu. Na pierwszy ogień poszedł więc płyn micealrny, który świetnie koi podrażnienia. Zmywa dobrze mój standardowy dzienny makijaż i co właśnie najważniejsze pozostawia skórę ładnie nawilżoną, nie podrażnioną. 

Żel do mycia pachnie bardzo ładnie i delikatnie jest przeźroczystym żelem, który fajnie się pieni i dobrze oczyszcza ciało. Tutaj też po użyciu mamy poczucie nawilżonej skóry, bez swędzenia czy podrażnień. Bardzo dobrze spisuje się nawet do mycia buzi. 

Ostatni produkt to pianka dla dzieci, którą mój synek uwielbia. Spodobało mu się opakowanie i konsystencja produktu. Chętnie sam jej używa i widzę, że właśnie ją wybiera spośród kilku innych mydeł, które mamy na umywalce. 

Kosmetyki te są pięknie wydane zwłaszcza dwa pierwsze mają ciężkie solidne szklane butelki z matowego szkła. Daje to wrażenie produktów luksusowych. Niestety zawsze obchodzę się z nimi bardzo delikatnie w obawie, żeby ich nie upuścić. Całe szczęście opakowanie dla dzieci jest plastikowe i nie ma obaw uszkodzenia. 

Serdecznie polecam te produkty, głównie warto się przyjrzeć naturalnym składom w każdym produkcie. 

19 komentarzy:

  1. Naturalne składy mnie bardzo mocno przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pianka do mycia jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic tej firmy, ale skusiłabym się żeby sprawdzić jak sie u mnie spiszą - zwłaszcza płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklane butelki to duzy plus ;) Już gdzieś w jakimś sklepie je widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się prezentują te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tej marki, naturalne składy bardzo mnie zachęcają do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, myślałam, że te butle tylko udają szklane, a to niespodzianka. ja ostatnio stłukłam drogi syrop, który nie łatwo dostać więc wolę jednak plastikowe opakowania bo jestem niezdarna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sie wlasnie zabralam do ich produktow :) na razie sie "macamy" ale jest obiecujaco. Butle uwielbiam! Zostana ze mna na dlugo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że znów coś nowego u Ciebie odkrywam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam .Ale przemyślę zakup i wypróbowanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ostatnio czytam na blogach o produktach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żel do mycia by mi się przydał bo ostatnio jakiego nie próbuje to mnie wysusza :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty, warto się im przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. pianka dla dzieci ma cudne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka ich kosmetyków, ale wersje dla dzieci są słodkie ::

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam kosmetyków. Opakowania są bardzo ładne i jak wynika z recenzji - zawartość również jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze z nimi styczności, ale bardzo mi się szata graficzna podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl