piątek, 20 października 2017

L'biotica chłodzące płatki pod oczy złoty kompres


Kochani na szybko przychodzę do Was z krótką recenzją płatków pod oczy L'biotica.

OPIS: Kolagenowe, chłodzące płatki hydrożelowe to prawdziwa ulga dla zmęczonych oczu. Redukują opuchliznę i dostarczają skórze dodatkowej porcji nawilżenia. Dają uczucie ukojenia i odświeżenia, odpreżają i relaksują. Aktywne działanie kolagenu i drobinek złota, poprawia jędrność skóry oraz eliminuje oznaki zmęczenia.

Przed użyciem należy schłodzić płatki w lodówce.

Widoczne efekty:

- redukcja cieni i opuchlizny pod oczami

- natychmiastowy efekt rozświetlenia i wygładzenia

- głębokie nawilżenie i odżywienie

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Carrageenan (Chondrus Crispus), Ceratonia Siliqua Gum,Collagen, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Gold, Mica, Allantoin, Lavandula Angustifolia Oil, Potassium Chloride, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Sulfate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Geraniol, Limonene



MOJA OPINIA: Płatki pod oczy stosuję dość często bo jako mama dwójki dzieci często bywa, że mało śpię. Powiem Wam szczerze, że włożyłam je do lodówki, a po wyjęciu od razu pod oczy. Ten pomysł to strzał w dziesiątkę. Płatki świetnie chłodzą, odczuwalna jest natychmiastowa ulga, skóra staje się jakby bardziej napięta i nie taka zmęczona. 

Ogólnie bardzo lubię tego rodzaju żelowe czy to płatki czy też maseczki, dają prawdziwą ulgę i ma się je ochotę trzymać zdecydowanie dłużej niż zaleca producent. Polecam serdecznie, "przefajny" efekt dają. 

Osobiście mam wrażenie, że dają nawet kopa do działania. Idealne dla osób zmęczonych, niewyspanych lub po kilkugodzinnej pracy przed komputerem. 

21 komentarzy:

  1. ja póki co nie mam dzieci ale też lubię stosować płatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię płatki pod oczy, więc nie pogardziłabym nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych, ale ogólnie płatki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię okłady z płatków rano, zaraz przed makijażem :) Tych płatków jeszcze nie wypróbowałam, ale Twoja recenzja mnie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie płatki pod oczy są zazwyczaj skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wypróbuję. Może mi pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie płatki po ciężkiej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so great. I love the fact that they're gold!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś takie płatki, ale zsuwały się z twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie się prezentują, ja jednak nie przepadam za płatkami pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny produkt :-) Muszę się zaopatrzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I mnie się takie płatki przydają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie płatki jak mam zmęczony oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam różnego rodzaju płatki pod oczy, ale takich chłodzących jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie przywodzi mi na myśl święta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale inne ich lubiłam, więc pewnie skuszę się i na te :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię różnego rodzaju maseczki i po tę na pewno sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam płatków pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl