poniedziałek, 23 października 2017

Kolagenowa Maska na usta - L'BIOTICA


Chciałam Wam dziś pokazać nowość z L'BIOTICA

OPIS: Maska na usta, na bazie kolagenu o silnym działaniu nawilżającym, głęboko regeneruje i odmładza skórę ust i wokół ust. Wysoka zawartość składników aktywnych zapewnia intensywne nawilżenie i przywraca jędrność skóry.

Efekt:
silnie nawilża i regeneruje spierzchnięte usta
wygładza, nadaje miękkości i delikatności
błyskawicznie ujędrnia i uelastycznia skórę wokół ust

Efekt widoczny już po pierwszym użyciu – delikatna skóra ust i wokół ust jest aksamitna i wygładzona.

W celu osiągnięcia trwałych efektów używać płatki 2-3 razy w tygodniu.

Sposób użycia:
Dokładnie umyj i osusz twarz.
Wyjmij maskę z opakowania.
Delikatnie nanieś maskę na usta, powinna dokładnie przylegać do skóry.
Pozostaw maskę na 15-20 min.
Po usunięciu maski, pozostały żel wmasuj w skórę.


MOJA OPINIA: Na szybko opiszę Wam jak u mnie zadziałała maseczka. Powiem szczerze, że moje usta przez ostatnie zimne dni strasznie się wysuszyły. Byliśmy też w gościach gdzie było bardzo gorąco i po nocy obudziłam się z ustami aż bolącymi z wysuszenia. Postanowiłam od razu nałożyć tę maseczkę na usta. Efekt jest natychmiastowy w postaci ulgi i takiego chłodnego kompresu. Bardzo przyjemne odczucie z jednej strony nawilżenie z drugiej takie wyciszenie podrażnionej skóry. Jedyny minus jest taki, że trzeba z tą maseczką leżeć bo nie trzyma się tylko zjeżdża kiedy np usiądziemy. Bardzo fajny wynalazek :)

22 komentarze:

  1. Szkoda, że nie trzyma się ust, ale samo działanie brzmi bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam takiej maseczki, ale pewnie kiedys się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze uzywalam juz dwoch masek na usta (tej nie), ale zadna mnie nie zachwycila.. zdecydowanie wole porzadny balsam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie takiego cudaka zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli takie to do poleniuchowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że są pozytywne efekty, nigdy nie miałam takiej maski na usta bo nie umiem trzymać ich długo zamkniętych :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jeszcze nie próbowałam testować takich maseczek, ale póki co nie mam problemów z ustami. Zapamiętam nazwę na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam tych kosmetyków. fajnie że piszesz o tym

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam :) Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda, chętnie bym użyła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe wrażenia muszą być z taką maseczką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam i jestem zadowolona z efektu. Dla mnie to taki regenerujący i szybko działający kompres na usta. W sezonie jesień-zima bardzo się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fota na Insta była cudna z jej udziałem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl