wtorek, 26 września 2017

DELIA - GOOD FOOT PODOLOGY - krem-pianka oraz peeling do stóp

pianka do stóp



Hej Kochani chciałam Wam przedstawić dziś dwa produkty z DELIA z serii Good Foot. Te konkretne już przetestowałam i jestem w stanie napisać o nich co nieco. Kosmetyki z tej serii są ponumerowane, dziś będę pisać o kroku numer 2 i 3. 

Są to produkty do stóp. Peeling ma za zadanie usuwać zrogowaciały naskórek. Krem-pianka ma za zadanie nawilżać, pokrywać stopy warstwą ochronną, koić oraz odświeżać. 



MOJA OPINIA: Peeling to krem, w którym są zatopione drobinki ścierne. Wbrew pozorom jest to bardzo dobry zdzierak. Mamy tu tak naprawdę dwa rodzaje drobinek ściernych - zmielone pestki moreli oraz łupiny orzecha włoskiego. Bardzo przypomina mi on mój kultowy peeling lawendowy z YR - w mojej ocenie drobinki ma praktycznie identyczne. Zapach produktu delikatny, przyjemny, ciężki do określenia. Peeling spełnia swoje zadanie w 100%.

Kolejny produkt to krem-pianka. To już mój drugi kosmetyk do stóp tego typu. Po naciśnięciu atomizera wydobywa się puszysta gęsta pianka, którą musimy rozsmarować na skórze stóp. Początkowo się lubi mazać, ale po chwili ładnie się wchłania pozostawiając przyjemną warstwę okluzyjną. Podoba mi się efekt, który pozostawia na skórze. Skóra staje się mięciutka i bardzo mocno nawilżona, dotykając czuć znaczną różnicę. Jedynie trzeba się nauczyć aplikować odpowiednią ilość produktu żeby nie przesadzić bo wtedy dłużej może potrwać wmasowywanie produktu. 

Kosmetyki te są w mojej opinii bardzo dobrej jakości. Peeling świetnie zdziera martwy naskórek, a krem bardzo mocno nawilża (mocznik na 3 miejscu w składzie). Specyficzna formuła pianki jest dla mnie bardzo przyjemna i chce mi się jej używać. 

Warto wypróbować te kosmetyki, resztę serii mam w trakcie testów i napiszę o nich w oddzielnym poście. 

19 komentarzy:

  1. Dobra jakość to podstawa. Może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kosmetyki z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy mam bardzo mał kosmetykow. Kusi bardzo pianka, w szczegolnosci,ze dobrze sie wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam całą tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat te dwa produkty powędrowały u mnie do mamy i kolezanki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Delia ma bardzo fajne produkty w dość niskich cenach ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Swojej drugiej połówce bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym poznać tą piankę, ma fajną konsystencję. może dzięki niej chętniej dbałabym o stopy

    OdpowiedzUsuń
  9. W peeling muszę się zaopatrzyć :) Przeważnie stosuję taki do całego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiedziałam, że Delia ma w ofercie peeling, obecnie używam ich soli i kulek do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką piankę chciałabym sobie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze tej serii nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl