niedziela, 9 lipca 2017

SPLAT SPECIAL - EXTREME WHITE




Dziś chciałam Wam przedstawić pastę SPLAT SPECIAL EXTREME WHITE.

OPIS: Do intensywnego wybielania i usuwania przebarwień szkliwa zębów WYBIELANIE O 2 TONY W DOMOWYCH WARUNKACH
Innowacyjna wybielająca pasta do zębów EXTREME WHITE zawiera mikrogranulki z nadtlenkiem karbamidu i unikalną formułę Sp.White System®. Pasta stworzona specjalnie do delikatnego wybielania szkliwa w ciągu 4-6 tygodni codziennego stosowania.

EFEKT
• Granulki nadtlenku karbamidu usuwają przebarwienia i zanieczyszczenia.
• Papaina hamuje rozwój bakterii i wspomaga rozbijanie płytki nazębnej.
• Polydon® zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego.


MOJA OPINIA: Pasta ma różowe zabarwienie, zatopione są w niej białawe drobinki, jakby mikro kuleczki, które mają za zadanie dokładnie oczyszczać zęby. I taktycznie tak się dzieje już po pierwszym użyciu ma się poczucie jakby w buzi było nieco więcej miejsca niż zwykle. To efekt podobny jak przy piaskowaniu zębów. 

Smak pasty przypomina mi gumę owocową dla dzieci, nie jest mocny czy szczypiący w język. Kiedy przejeżdżam po zębach językiem czuć to odświeżenie i doczyszczenie. To jedna z moich ulubionych past SPLAT. Na pewno daje efekt bielszych zębów, nie wiem czy aż o dwa tony, ale faktycznie coś jest na rzeczy. Polecam przetestować :)

16 komentarzy:

  1. Ja obecnie katuję pasty z Himalaya i jestem zadowolona. Tą pierwsze widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej pasty, ale zachęciłaś mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym się skusić. Zainteresowała mnie ta pasta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie stosuję tego typu past :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam jeszcze żadnej pasty SPLAT

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tej pasty. Jestem ciekawa czy u mnie efekt byłby widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam past tej firmy. Bardziej odpowiadałby mi jednak miętowy smak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze przyjemności używać tych past, ale chętnie kupię, jak na nie trafię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt wybielania jest za słaby dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda na spoko pastę, wypróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl