piątek, 28 lipca 2017

Senelle SUMMER- odżywczy krem do twarzy, peeling oraz nawilżający balsam do ciała




Kochani chciałam Wam dziś napisać o kosmetykach SENELLE.

OPIS: Polska marka Senelle, jest jak kobieta, do której jest kierowana: energiczna, zmysłowa, zna swoją wartość, ma własne zdanie, potrafi bronić swojej opinii, dzieli się poglądami, ale nie jest kontrowersyjna “na siłę”, ponieważ odnalazła równowagę i wie dokąd zmierza. Brak w niej przypadkowości, jest wiarygodna. Siłą Senelle są naturalne starannie dobrane składniki. Ich bazę będą stanowiły oleje. Składniki aktywne są uzyskiwane w opatentowanym procesie oleoekstrakcji - z produktu końcowego można wyekstrahować DNA rośliny użytej do uzyskania ekstraktu.

NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA - Pokochaj działanie innowacyjnej, olejowej substancji aktywnej Oléoactif® Pomegranate 0,5% w połączeniu z olejami roślinnymi. Masło shea intensywnie natłuszcza i nawilża, pobudza regenerację i gojenie, łagodzi podrażnienia, chroni przed UV. Naturalny skwalan roślinny, dzięki swojej budowie cząsteczkowej, zbliżonej do naturalnego sebum ludzkiego, świetnie wnika w skórę, odbudowując jej warstwę hydrolipidową. Nadaje skórze miękkość i elastyczność, dodatkowo ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głąb skóry.

Poczuj potęgę nawilżenia i regeneracji. Podczas codziennej pielęgnacji zaobserwujesz jak balsam wygładza i uelastycznia skórę, do tego szybko się wchłania, działa łagodząco i ochronnie.

SKŁAD: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Propanediol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Polyglyceryl-6 Distearate, Solanum Lycopersicum Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Squalane, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4 Esters, Cetyl Alcohol, Jojoba Esters, Linum Usitatissimum Seed Oil, Mel Extract, Punica Granatum Flower Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol, Polyglyceryl-3 Beeswax, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum

Więcej o nim znajdziecie tutaj KLIK

WYGŁADZAJĄCY PEELING DO TWARZY - Odkryj działanie olejowej substancji aktywnej Oléoactif® DIAM z trzema olejami: lnianym, z pestek pomidora oraz ze słodkich migdałów, mąką owsianą, zmielonymi łupinami migdałów i kokosa oraz masłem shea. Wygładzająco-oczyszczająca moc, dzięki której złuszczysz martwy naskórek. 

SKŁAD: Aqua, Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cocos Nucifera Shell Powder, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4 Esters, Linum Usitatissimum Seed Oil, Solanum Lycopersicum Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Propanediol, Avena Sativa Kernel Flour, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Cetearyl Glucoside, Oak Root Extract, Cocos Nucifera Oil, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Parfum

Więcej o nim znajdziecie tutaj  KLIK

ODŻYWCZY KREM DO TWARZY Naturalna siła nawilżenia i odżywienia, która prężnie pracuje nad kondycją Twojej cery. Fundament kremu do twarzy z kolekcji Senelle Summer 2017 stanowią trzy znakomite oleje: lniany, z pestek pomidora oraz ze słodkich migdałów, uatrakcyjnione o innowacyjne olejowe substancje aktywne: Oléoactif® DIAM 1,5% oraz Oléoactif® Pomegranate 2%.

Dzięki zastosowaniu miodu ekologicznego wykazuje działanie przeciwzapalne i przeciwutleniające, wzmacnia barierę ochronną skóry przed promieniami UV i pobudza ją do regeneracji. Codzienna aplikacja kremu zapobiega przeznaskórkowej utracie wody. Hialuronian sodu sprawia, że naturalnie występujący w skórze, kwas hialuronowy (HA) działa jak „molekularna gąbka”. Krem wzmacnia barierę ochronną skóry i chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi. Dodatkowo redukuje widoczne zmarszczki.

SKŁAD: Aqua, Propanediol, Isoamyl Laurate, Solanum Lycopersicum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Coco Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Linum Usitatissimum Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Propanediol Dicaprylate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cetyl Esters, Punica Granatum Flower Extract, Oak Root Extract, Mel Extract, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Aphanizomenon Flos-aquae Extract, Sodium Hyaluronate, Glyceryl Caprylate, Sodium Phytate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum

Więcej o nim znajdziecie tutaj  KLIK




MOJA OPINIA: Kosmetyki te zaczęłam używać jednocześnie, bardzo byłam ich ciekawa. Balsam do ciała o pojemności 200 ml zamknięty jest w dużej tubie stojącej na nakrętce. Ma on właściwości, które lubię. Szybko się rozsmarowuje, nie pozostawia tłustej warstwy, wchłania się błyskawicznie, a do tego przepięknie pachnie świeżymi kwiatami. Od razu po aplikacji można się ubrać, nic się nie klei. Mimo tego balsam świetnie nawilża skórę - odczuwalne jest ukojenie i odżywienie. Jeśli macie problemy z białymi skórkami na łydkach np po depilacji - ten balsam będzie idealny dla was. I ten cudowny zapach, który pozostaje na skórze, bardzo przyjemny w użytkowaniu. 

Dalej mamy peeling, który od razu skradł moje serce z uwagi na świetną konsystencję, która nieco przypomina mi pastę z mini drobinkami powstałymi po zmieleniu m.in. kokosa i migdałów. Śmieszna ale urocza tubka zawierająca 100 ml produktu. Otwór nie jest zbyt duży więc produkt się nam nie zmarnuje. Peeling jest gęsty i świetnie oczyszcza cerę. Drobinki peelingujące są małe, ale konkretnie ścierają naskórek. Zapach taki jak w przypadku balsamu, przyjemny, świeży, kwiatowy. Najbardziej w nim podoba mi się właśnie konsystencja, nie przelatuje on przez palce. Bardzo łatwo się go używa i równie łatwo zmywa. Uważajcie tylko żeby nie przesadzić bo pozornie małe drobinki przy dłuższym miejscowym tarciu mogą nieźle nabroić ;)

Ostatni produkt to krem odżywczy. Zamknięty jest on w wysokim, szklanym opakowaniu z pompką. Dodatkowo mamy też kartonik, który można użyć np. do przechowywania pędzli ;) Krem prezentuje się bardzo ekskluzywnie. Na pierwszy rzut oka zrobił na mnie bardzo pozytywne wizualne wrażenie. Produkt ma typową kremową konsystencję. Po aplikacji na twarz czuję jakbym miała nałożony olejek, jednak buzia się nie świeci, ma delikatny satynowy połysk. Przy dotyku palcami czuć świetne nawilżenie i takie wypielęgnowanie. Krem nie zostawia białych śladów. Kiedy jest bardzo gorąco czuć, że robi on na twarzy taką warstwę okluzyjną, pokrywa każdy centymetr skóry nie pozwalając jej na utratę wody. Trochę na początku mi się to nie podobało, ale efekty widoczne na twarzy przekonały mnie do tego produktu. 

Najlepiej jeśli chodzi o twarz działa u mnie połączenie peelingu z kremem, czyli najpierw peelinguję buzię, następnie nakładam krem. Efekt natychmiastowy i murowany. Ubolewam jedynie nad tym, że krem nie zawiera SPF. 

Warto też wspomnieć, że produkty te mnie w żaden sposób nie podrażniły.

Ogólnie serdecznie polecam te kosmetyki, są warte uwagi. Gdybym nie wiedziała, że Polska firma je wyprodukowała to bym w to zwyczajnie nie uwierzyła :)


15 komentarzy:

  1. Peeling mnie najbardziej zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki upsss.
    Chętnie bym wypróbowała peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki upsss.
    Chętnie bym wypróbowała peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale bardzo chętnie wypróbuję. Zwłaszcza peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnęłabym peeling :) Wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że kosmetyki okazały się skuteczne, początkowo myślałam, że będą nieco tańsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami. Szczególną moją uwagę przykuł peeling.

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling to dobra sprawa, ale ja nie mam na to czasu a jak mam to mi się nie chce. Chociaż z takim peelengiem mogłabym to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej ciekawią mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę ze peeling warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie używam już chwilę balsamu, jest fajny ;) teraz zaczełam stosować krem pod oczy, na razie rówiez pozytywne wrażenia. Zobaczymy jak spisze się krem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba będę musiała się w nie zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym ten krem do twarzy wyprobowala. Bardzo zaciekawiło mnie działanie które opisalas;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam tą serię już na innych blogach i najbardziej zainteresował mnie krem pod oczy z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl