poniedziałek, 3 lipca 2017

REGENERUM - Regenerum serum do rzęs i brwi




Hej dziś produkt do rzęs i brwi Regenerum.

OPIS: Serum składa się z dwóch specjalnie opracowanych formulacji:


1. Serum z eyeli­ne­rem do stosowania na linię rzęs zawiera odżywcze lipooligopeptydy, które stymulując cebulki przyspieszają wzrost rzęs oraz zagęszczają i pogrubiają strukturę włosków. Dodatkowo obecny w składzie ekstrakt ze świetlika działa kojąco i łagodząco na delikatną i wrażliwą skórę powiek.


2. Serum ze szczo­teczką do stosowania na całej długości rzęs i brwi posiada w swojej formule żel z aloesu, witaminę E oraz olejek rycynowy, które wnikając we włókna włosków, nawilżają je, uelastyczniają i dogłębnie wzmacniają. Obecna w składzie matrykina z prowitaminą B5 spektakularnie wydłuża rzęsy oraz zagęszcza brwi, skutecznie ograniczając ich wypadanie. Dodatkowo serum w naturalny sposób widocznie je przyciemnia.



Stosować systematycznie co wieczór, przed pójściem spać, aż do osiągnięcia oczekiwanego efektu. Po tym czasie stosować raz/dwa razy w tygodniu.


MOJA OPINIA: Od razu napiszę Wam, że używam wyłącznie szczoteczki do brwi. Ta recenzja powinna powstać już dawno temu, ale nie mogłam odnaleźć zrobionych wcześniej zdjęć. 

Dodam też, że czasem zdarzało mi się użyć pędzelka przeznaczonego do rzęs w celu aplikacji na brwi, bo w sumie szkoda, żeby ta część kosmetyku się marnowała :) Ogólnie jak widzicie końcówka do rzęs jest oznaczona eyelinerem, zaś do brwi szczoteczką tzw. spiralką. 

Serum do brwi ma białe zabarwienie i jest lekko klejące. Moje brwi są bardzo delikatne, włoski cienkie. Dodatkowo są bardzo jasne i bez henny mało widoczne. Serum do brwi stosuje się bardzo przyjemnie, choć mogłoby się go więcej nakładać na szczoteczkę. Czy zauważyłam jakieś zmiany ? Ciężko stwierdzić. Na pewno po tym serum brwi wypada mniej, takie mam wrażenie. Dodatkowo jakby lekko się zagęściły, ale właściwie nikt tego nie zauważy prócz mnie.  Wiecie genów się nie oszuka - z cienkich jasnych brwi, nie wyrosną mi nagle grube i ciemne. Jednak codzienna aplikacja serum sprawia mi wielką przyjemność. Skład jest dosyć ciekawy bo mamy olej rycynowy, ekstrakt ze świetlika i żel aloesowy.

Znacie ten produkt ?

27 komentarzy:

  1. U mnie sie w ogole nie sprawdzil. Do rzes chciałabym kupic L4L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do rzes nic nie uzywam bo takie mam wewnetrzne przekonania a raczej opory:)

      Usuń
  2. nigdy nie próbowałam ale polecam odżywkę z evelinne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nie używałam produktów do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam i nawet nie wiem, czy by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbowałabym na rzęsy, może się skuszę :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam produktów Regenerum. Obecnie mam inne serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. od pewnego czasu interesuje mnie to serum, ale bardziej pod kątem rzęs niż brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja sis używała i zauważyła poprawę.Jednak do tego co obiecuje producent to daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego produktu nie znam ale słyszałam o marce Regenerum. Swego czasu korzystałam z serum do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze go kupić i sprawdził u siebie jak wygląda i jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze takiego serum.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale dla takiego średniego efektu nie chciałoby mi się bawić w używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam regenerum do paznokci, nie zdało egzaminu i od tamtej pory jakoś nie interesuje się tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam je, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten aplikator :) Moje brwi są dosyć gęste i ciemne więc nie mam z tym jakiegoś szczególnego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opinie są podzielone, ciekawe jakby się u mnie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nigdy nie stosowałam serum do brwi, moje też bez henny i przyciemnienia sa niewidoczne

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam, ale nie wprawiło mnie w zachwyt 😅

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam potrzeby używać tego typu kosmetyków na szczęscie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ochotę kupić i sprawdzić czy coś by u mnie zdziałało

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta odżywka kusi mnie ze względu na moje słabe rzęsy.. Ale ciągle mam jakieś opory. Czy u kogoś się sprawdziła?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl