piątek, 21 lipca 2017

ORPHICA - Pure




Czy ktoś jeszcze nie zna sławnego serum Orphica Pure ? Zapraszam serdecznie na post na temat tego produktu :)

OPIS: Wyobraź sobie, że wszystkie niedoskonałości pod oczami znikają, skóra staje się gładka, rozjaśniona i jędrna. Wyglądasz kilka lat młodziej, a Twoje spojrzenie nabiera świeżości i blasku.

Aby to osiągnąć, musisz kompleksowo zadbać o skórę pod oczami. Kosmetyki do makijażu oraz korektory nie działają kompleksowo i rozwiązują tylko część Twoich problemów. Nadszedł czas na prawdziwą innowację w dziedzinie pielęgnacji skóry pod oczami. PURE to skoncentrowana siła, która w jednej kropelce zawiera wszystkie potrzebne składniki. Serum intensywnie nawilża, świetnie odżywia i wygładza skórę pod oczami. Lekka, szybko wchłaniająca się formuła nie pozostawia tłustej warstwy, a aplikacja jest niezwykle łatwa. Serum jest idealnym rozwiązaniem dla każdego rodzaju skóry, dlatego możesz używać go bez jakichkolwiek obaw!

Serum PURE opóźnia proces pojawiania się zmarszczek, poprawia koloryt skóry, delikatnie ją rozświetla, ujędrnia oraz regeneruje. Dzięki niemu w końcu zapomnisz o zmęczonym spojrzeniu oraz cieniach i opuchnięciach pod oczami.

85% badanych poleciłoby PURE swoim znajomym. Serum rekomenduje tysiące osób, które pokochały jego konsystencję oraz skuteczność.


MOJA OPINIA: Serum ma delikatnie mleczne zabarwienie, nakładamy je pipetą. Zapach bardzo delikatny przyjemny dla nosa. To co mi się w nim podoba to konsystencja, która przypomina mi białko jaja kurzego. Po aplikacji momentalnie czuć nawilżenie, przyjemny chłód i ukojenie. Świetna sprawa po całym dniu zwłaszcza latem. Serum tak szybko nie znika ze skóry, potrzebuje trochę czasu żeby się wchłonąć. Zdarza mi się aplikować je w większej ilości, żeby dłużej czuć to ukojenie i nawilżenie.  Skóra po wniknięciu produktu jest minimalnie lepka. 

To co zauważyłam to zdecydowanie zwiększone nawilżenie tej partii skóry, takie odświeżenie i zwiększoną elastyczność. Zmarszczek wokół oczu mam niewiele, worków nigdy nie miałam, czasem miewam zasienienia ale to zależy od mojego trybu życia - ile spałam, czy przebywam przed komputerem większość czasu itd. 

Tak czy inaczej bardzo polubiłam ten produkt. Najlepiej działa wg mnie pod krem pod oczy. Wtedy krem robi nam taką warstewkę okluzyjną i potęguje działanie na skórze. Warto wypróbować. Co najważniejsze serum nie podrażnia i jest bardzo komfortowe. Nawet po chorobie oczu chętnie po nie sięgam bo jest bardzo przyjemne w użytkowaniu. 

16 komentarzy:

  1. Lubię jak serum jest odrobinę lepkie mam wrażenie, że krem lepiej się wchłąnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam. Ale wydaje się niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam go wcześniej, ale dzięki Tobie mogę co nieco się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znam i chyba nie poznam, bo cena jest niebotyczna jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo zacnie :) Chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się cieszę, że worki to nie mój problem. interesujący kosmetyk,

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam dużo dobrego o tym kosmetyku i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jakiś czas trafiam na jego recenzję, korci mnie, ale jeszcze nie nadeszła jego pora :P

    OdpowiedzUsuń
  9. marka jest mi całkowicie nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla dobrego nawilżenia bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam to serum i sprawdziło się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie przydąłoby mi sie to cudeńko pod oczy. Tamte miejsca trzeba bardzo nawilzac :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl