środa, 12 lipca 2017

Jak rozpoznać czy Twój chłopak jest antychrystem - Wydawnictwo Kaktus


Chciałam Wam dziś pokazać nowość z Wydawnictwa KAKTUS.


Jest to książka typowa dla nastolatków, a właściwie nastolatek :) 

Książkę standardowo zamówiłam dla bratanicy. Jak widzicie jest dość niewielka, zmieści się praktycznie wszędzie. 

Tytuł jest tylko jednym z wielu pytań, które można znaleźć w książce. Znajdziecie w niej mnóstwo pytań ale i odpowiedzi. Głównie pytań o płeć męską, o to jak znaleźć swoją połówkę. Są też wyjaśnienia zachowań płci męskiej w różnych sytuacjach. Trochę przydatnych informacji, trochę do pomyślenia, trochę do pośmiania się. 

A poniżej opis z wydawnictwa:

Jak rozpoznać, czy twój chłopak jest antychrystem…” to poradnik dla kobiet, w którym opisane są różne typy mężczyzn. Krótki opis charakterystycznych cech pozwala na zidentyfikowanie, do której grupy zalicza się chłopak. Wśród nich można znaleźć takie postacie jak kosmita, poligamista czy zazdrośnik. Opisom charakterów towarzyszą porady, czy można stworzyć z danym człowiekiem trwały związek, czy też lepiej zerwać – a jeśli tak, to dlaczego. Autorka opisuje typy w sposób prześmiewczy, lekkim językiem, nawiązując do postaci z popkultury i polityki.





14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej publikacji. Dość oryginalna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to coś na zasadzie gazet brawo z naszych czasów gdzie mozna sie bylo mimo wszystko sporo dowiedziec:)

      Usuń
    2. Jak Brawo to ja chcę to książkę !!! hihih

      Usuń
  2. Ktoś naprawde miał niezły pomysł na książkę. Z ciekawości pewnie przejżałabym jej zawartosc w Empiku, ale z pewnością nie zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie i wesoło, no i chociaż już nie jestem nastolatką to bardzo chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, zabawne, mój na pewno jest :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele slyszalam o tej ksiazce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha świetny tytuł :P Nie trawię takich książek, ale coś czuję, że ta mocno zabawna jest :P

    OdpowiedzUsuń
  7. To na pewno zabawna książka :)
    Ciekawa jestem do której grupy należy mój ukochany..

    OdpowiedzUsuń
  8. Można się momentami pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej książce Ale tytuł jest bardzo intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl