sobota, 22 lipca 2017

INDIGO - Natalia Siwiec Martini & Bikini


Chciałam Wam pokazać mój pierwszy lakier INDIGO z serii Natalii Siwiec. Oczywiście nie mam wprawy w hybrydach stąd niedociągnięcia, ale ogólnie i tak mi się podoba :) zwłaszcza kolor. Muszę przyznać, że te lakiery są dość gęste i trochę się musiałam nagimnastykować mając do dyspozycji krótki czas, kiedy synek spał.

Lubicie lakiery INDIGO ? Macie swoje ulubione kolory ?

p.s. mój lakier to miniaturka, często mają promocje 3 za 2 :) z takiej promo skorzystałam.






16 komentarzy:

  1. Nie miałam tych lakierów, ale ten kolorek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień, idealny na lato,
    Ja jeszcze nie miałam okazji używać tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny kolor. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie kolorki, bo fejnie sie prezentują przy opaleniźnie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, z Indigo miałam zestaw czerwonych lakierów oraz nadal mam oliwki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za takimi różami, ale moja mama lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, dosyć klasyczny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek całkiem przyjemny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kupuję te małe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na chwile obecną smaruje paznokcie tylko odżywką ale ten kolorek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, chyba właśnie czegoś takiego łagodnego potrzebuję :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory :) myślę ze ten byłby moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię taki kolorek. Indigo robiłam w salonie, w domu nie mam żadnego jeszcze z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl