sobota, 22 lipca 2017

INDIGO - Natalia Siwiec Martini & Bikini


Chciałam Wam pokazać mój pierwszy lakier INDIGO z serii Natalii Siwiec. Oczywiście nie mam wprawy w hybrydach stąd niedociągnięcia, ale ogólnie i tak mi się podoba :) zwłaszcza kolor. Muszę przyznać, że te lakiery są dość gęste i trochę się musiałam nagimnastykować mając do dyspozycji krótki czas, kiedy synek spał.

Lubicie lakiery INDIGO ? Macie swoje ulubione kolory ?

p.s. mój lakier to miniaturka, często mają promocje 3 za 2 :) z takiej promo skorzystałam.






16 komentarzy:

  1. Nie miałam tych lakierów, ale ten kolorek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień, idealny na lato,
    Ja jeszcze nie miałam okazji używać tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny kolor. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie kolorki, bo fejnie sie prezentują przy opaleniźnie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor, z Indigo miałam zestaw czerwonych lakierów oraz nadal mam oliwki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za takimi różami, ale moja mama lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, dosyć klasyczny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek całkiem przyjemny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kupuję te małe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na chwile obecną smaruje paznokcie tylko odżywką ale ten kolorek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, chyba właśnie czegoś takiego łagodnego potrzebuję :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory :) myślę ze ten byłby moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię taki kolorek. Indigo robiłam w salonie, w domu nie mam żadnego jeszcze z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.