czwartek, 20 lipca 2017

Emollient cream A-derma - face and body EXOMEGA D.E.F.I


Dzisiaj Kochani pokażę Wam kosmetyk do podrażnionej skóry A-derma.


OPIS: Krem nawilżająco- zmiękczający łagodzący podrażnienia. 

Formuła XOMEGA D.E.F.I - sterylna pielęgnacja nawilżająco - zmiekczająca na bazie składnika pochodzenia roślinnego, zawierająca tylko niezbędne składniki aktywne, które zmniejszają suchość i łagodzą podrażnienia skóry atopowej i bardzo suchej.

Kosmetyk sterylny - potwierdzona skuteczność i gwarancja bezpieczeństwa.

- unikalna technologia produkcji dermokosmetyków: sterylizacja podczas całego procesu wytwarzania (pełna sterylizacja urządzeń stosowanych przy produkcji preparatu, opatentowany proces sterylizacji formuł, pakowanie produktów w sterylnych warunkach)

- opatentowany system zamknięcia - całkowicie hermetyczny Device for Exclusive Formula Integrity uniemozliwia skażenie formuły przez bakterie. Zapewnia utrzymanie sterylności produktu przez cały okres stosowania.

- rygorystyczne selekcja, tylko niezbędne składniki dla dobrego stanu skóry.

Właściwości:

- łagodzi podrażnienia skóry dzięki wyjatkowemu i unikalnemu składnikowi aktywnemu pochodzenia roślinnego: ekstrakt z młodych pędów owsa Rhealba. W 100% pochodzenia naturalnego, owies uprawiany jest w południowo-zachodniej Francji zgodnie z normami Rolnictwa Ekologicznego,

- przyspiesza proces odnowy bariery skórnej dzięki Filaxerine oraz Witaminę B3,

- nawilża, chroni i długotrwale zmniejsza suchość skóry.


MOJA OPINIA: Jest to krem z serii D.E.F. I czyli ma opatentowany system zamykania całkowicie hermetyczny. Jest to krem, który w moim przypadku działa już od pierwszego użycia. Smaruję go na skórę twarzy w miejsca przesuszone. Ostatnio kiedy miałam nieprzyjemną historię związaną z okiem nie mogłam myć praktycznie niczym twarzy. 

Niestety po tej kilku tygodniowej akcji i leczeniu oczu okazało się, że skóra twarzy strasznie się podrażniła od ciągłego przecierania. Przy nosie zrobiły mi się czerwone suche placki. Ten krem sobie świetnie poradził z tym problemem. Nie używam go codziennie, ale właśnie w przypadku suchej zaczerwienionej skóry. Pięknie nawilża skórę i jest przeznaczony nawet dla niemowląt. DObrze mieć taki krem dla całej rodziny. Polecam go serdecznie.   

14 komentarzy:

  1. Nie mam podrażnionej skóry, ale warto wiedzieć co pomoże w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zarówno krem jak i balsam do ciała, idealne dla skóry wrażliwej i atopowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra na szczęście nie jest taka wrażliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego o nich czytam, ale sama jeszcze nie zgłębiłam tematu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten krem, super, że uratowałaś skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie przydałby się mojej kuzynce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć co pomaga w takich sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że jest taki łagodny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na awaryjne sytuacje bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tego typu produkty. Warto mieć coś podobnego pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto mieć taki kremik w zapasie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podrażnionej skóry nie mam Ale myślę ze po powrocie do domu gdy moja skóra będzie wysuszona - byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl