środa, 19 lipca 2017

DUCRAY Kelual DS żel do mycia


Kochani dziś chciałam wam napisać o żelu do mycia z serii Kelual DS DUCRAY.

OPIS: Myje i oczyszcza podrażnioną skórę twarzy i ciała z zaczerwienieniem i łuszczącą się. Innowacyjna formuła żelu ogranicza namnażanie się Malassezia. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia oraz ułatwia usuwanie łusek. 

Wskazania: skóra podrażniona z zaczerwieniami, łuszcząca się. 

Sposób użycia: stosować raz lub dwa razy dziennie na wilgotną skórę. Spienić. Pozostawić na kilka minut. Spłukać. Delikatnie osuszyć skórę. 

Główne składniki: gliceryna, cynk, pirokton olaminy, lecytyna. 



MOJA OPINIA: Posiadam łuszczącą, podrażnioną skórę głowy i generalnie reszta ciała jest w porządku. Niestety czasem bywa tez tak, że łuszczenie przechodzi mi na boki twarzy, głównie chodzi o miejsca łączenia skóry głowy z twarzą ale i na karku. Myję te miejsca codziennie, a włosów codziennie niestety nie myję. Więc do tego celu potrzebowałam coś innego niż szampon. 

Ten żel jest świetny. Formuła przeźroczystego żelu o lekko medycznym zapachu. Bardzo dobrze spełnia swoje funkcje. Jest on bez mydła oraz substancji zapachowych. Świetny produkt, który idealnie się wpasował w moje oczekiwania. Polecam serdecznie bo cena jak za 200 ml nie jest wygórowana. 



20 komentarzy:

  1. Na szczęście ja nie mam problemów skórnych, ale bardzo fajnie, że u Ciebie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Problemy skórne są okropne. Dobrze, że kosmetyk się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dla wielu osób z takim problemem ten produkt będzie pomocny :)

      Usuń
  5. Mam gdzieś próbki produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam aż takich problemów, ale powoli firma zaczyna mi się coraz lepiej kojarzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej marki, ale warto poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam problemów skórnych, ale fajnie poczytać recenzję produktu, aby polecić go innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miewam takich problemów, więc nie ma sensu w sumie kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejny kosmetyk dla mnie. zamówiłam nawet ostatnio maści / kremy na łuszczycę chwalone w grupach alieexpress.
    Kochana, będę Ci bardzo wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę i odwiedzisz mój blog oraz klikniesz w linki w najnowszym poście z NewChic. z góry Dziękuje. Przepraszam za ten spam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, jakby sobie poradził z moją skórą głowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy równie dobrze by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie kupowałam tego żelu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl