poniedziałek, 31 lipca 2017

BIOMED SUPERWHITE



BIOMED to nowa linia past do zębów zawierających hydroksyapatyt, który dzięki swoim właściwościom odbudowuje strukturę szkliwa oraz szereg składników wspomagających profilaktykę stanów zapalnych dziąseł, nadwrażliwości zębowej czy wybielania zębów. Skuteczne składniki aktywne, naturalne ekstrakty roślinne oraz wspaniałe, wyszukane smaki zapewniają skuteczność działania produktów BIOMED oraz przyjemność stosowania.

Pasta Biomed SUPERWHITE dzięki zawartości papainy oraz bromeliny oraz hydroksyapatytu stanowi doskonałą alternatywę dla osób z nadwrażliwością zębową, dla których stosowanie większości past wybielających jest niewskazana. Papaina w połączeniu z bromeliną dokładnie usuwają naloty i delikatnie polerują szkliwo. Olej kokosowy i tymiankowy zawarte w paście Biomed SUPERWHITE działają antybakteryjnie i odświeżająco. Hydroksyapatyt w połączeniu z L-argininą skutecznie wzmacniają szkliwo chroniąc zęby przed próchnicą oraz nadwrażliwością. Naturalne antyseptyki wykazują działanie bakteriobójcze, skutecznie ograniczając stany zapalane i krwawienie dziąseł.

Właściwości pasty Biomed SUPERWHITE:
- papaina i bromelina doskonale usuwają osady delikatnie polerując powierzchnię szkliwa, przywracając zębom naturalną biel,
- olej kokosowy i olej z tymianku zapewniają ochronę antybakteryjną oraz długotrwałe odświeżenie oddechu, 
- hydroksyapatyt oraz L-arginina działają odbudowująco na strukturę szkliwa wzmacniając zęby i chroniąc je przed próchnicą i nadwrażliwością zębową,
- witaminy E,K, PP oraz karoten poprawiają ogólny stan zdrowia jamy ustnej.

Skuteczność past BIOMED potwierdzają badania przeprowadzone w Szwajcarii. Pasta zawiera 99% naturalnych składników. 

Pasta Biomed SUPERWHITE nie zawiera fluoru a także SLS/SLES, parabenów, fluoru, syntetycznych substancji aromatycznych i barwników.


MOJA OPINIA: Pasta ma 100 g pojemności, mamy tutaj srebrną tubkę stojącą na korku. Takie rozwiązania są najbardziej praktyczne jeśli chodzi o przechowywanie. Podczas mycia wyczuwalne jest przyjemne odświeżenie z delikatnym posmakiem kokosowym. Pasta bardzo dobrze oczyszcza i nie pali w jamę ustną oraz język. Przy dłuższym i regularnym stosowaniu można zauważyć wybielenie zębów. Warto wtedy też trzymać się białej diety czyli np unikać czerwonego wina czy buraczków. Niewątpliwie najciekawszym jej atutem jest właśnie ten kokosowy posmak, przyjemny i wyczuwalny, bez nutki cukru. 

Polecam wypróbować :)


23 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za kokosem, więc ciekawa jestem czy by mi podpasowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O takiej firmie jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nawet o tej marce. Brzmi to ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowy posmak? Ogólnie nie akceptuję innego aniżeli miętowy, ale kocham wszystko co kokosowe. Czuję się nią mocno zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze kusząca propozycją :) uwielbiam kokos :D pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie :). Pierwszy raz widzę, ale z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym wypróbować ten kokosek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna, super pasta do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie się zapowiada :) Chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego kokosowego posmaku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo a takiej to jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej firmie, ale jak juz widze kokos, to jestem zachęcona :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ten aromat kokosa na pewno jest przyjemny, ja przeważnie sięgam po pasy na paradontozę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowałaś mnie tym produktem. Kokosowa pasta, tego jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy produkt :) muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie smak tej pasty. Muszę wypróbować. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. proste końcu nie typowo miętowa pasta. Chyba muszę zacząć takich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z tej serii pastę Biocomplex. Ale kokosowy posmak brzmi kusząco - muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. "który dzięki swoim właściwością..."
    Auć, aż zabolało w oczy!
    A sama pasta świetna, choć szkoda, że tak trudno dostępna w stacjonarnych sklepach w stolicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie nie zauwazylam:) ale niestety tak mozemy przeczytac u producenta, chyba ze poprawili juz:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl