sobota, 24 czerwca 2017

APAR perfume F141 i F004




Dziś coś pachnącego :) Kilka słów o firmie "Perfumy odpowiedniki oryginałów damskich APAR to ponad 100 zapachów najwyższej jakości, które stworzyliśmy w taki sposób aby sprostać wszystkim Twoim oczekiwaniom".

Kiedy wejdziecie na stronę firmy po lewej stronie umieszczone są różne nazwy perfum, które ułatwiają odnalezienie naszego ulubionego zapachu. 

Na zdjęciu powyżej widzicie dwa moje flakoniki. Ten po lewej to F141 w pojemności 50 ml. 

ZAMIENNIK PERFUM (PERFUMY INSPIROWANE) JUNGLE L'ELEPHANT*
Możliwe pojemności: butelka 50 ml, perfumetka 20 ml, próbka perfum (perfumy lane)2,4 ml
Wyrafinowane, orientalne perfumy na wyjątkowe okazje, które sprawią, że staniesz się zmysłowa, seksowna i uwodzicielska. Zapach łączący w sobie nuty świeżej mandarynki, kardamonu i kminku, wraz z nutami ylang-ylang, lukrecji, bursztynu, wanilii i paczuli, tworzy kompozycję, obok której żaden mężczyzna nie przejdzie obojętnie.

Typorientalno-korzenny
Nuta zapachowamandarynka, kardamon, kumin, goździk (korzenny), ylang-ylang, lukrecja, mango, heliotrop, paczula, wanilia, ambra, cashmeran

Z prawej strony zdjęcia to F004 w pojemności 20 ml.

ZAMIENNIK PERFUM (PERFUMY INSPIROWANE) ARMANI CODE*
Możliwe pojemności: butelka 50 ml, perfumetka 20 ml, próbka perfum (perfumy lane)2,4 ml
Zmysłowy i tajemniczy. Woda perfumowna o świeżym, kwiatowo orientalnym zapachu. Dedykowany kobietom wyrafinowanym,
eleganckim i szykownym. Charakteryzujący się prostotą i energią, podkreślającą luksus włoskiej ikony mody.

Typkwiatowo-orientalne
Nuta zapachowapomarańcza, gorzka pomarańcza, esencja kwiatu pomarańczy, imbir, miód i drzewo sandałowe

MOJA OPINIA; Jak wiecie jestem migrenowcem i wolę zamienniki perfum niż oryginalne perfumy. Zamienniki są mniej intensywne co mi bardzo odpowiada bo nie powoduje bólu głowy. 

Te zapachy mam pierwszy raz oryginałów nigdy nie wąchałam ani nie miałam osobiście. Jednak jak wiecie topowe zapachy raczej każdemu przypadną do gustu :) 

Zapach F141 to bardzo korzenny aromat, ładny rześki i bardzo elegancki. Nada się wg mnie na co dzień. Zapach jest bardzo tajemniczy i intrygujący, nieoczywisty. Bardzo ładny i niedrażniący. 

Z kolei F004 jest bardziej słodki, również tajemniczy i niepowtarzalny. Idealny na co dzień. Niby ma słodką nutę ale nie jest przesłodzony, to taki akcent, dodatkowy smaczek. Piękny zapach, zdecydowanie w moim guście. 

Zapachy można zamawiać w różnych pojemnościach wedle uznania. Na stronie APAR mamy nawet poglądowe zdjęcia perfum, które posłużyły za inspirację. 

Bardzo spodobało mi się opakowanie 20 ml poręczne i idealne do torebki. Praktycznie takie samo jak można dostać w topowych drogeriach. Opakowania są wykonane bardzo ładnie, wręcz luksusowo. Na żywo prezentują się zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. 

Bardzo miłe zaskoczenie. 

Znacie te produkty ? 

Mam dla was tez zniżkę 15% 
hasło do zniżki to odpowiednikiapar
promocja trwa do 15 lipca 2017 roku


Jak się nazywają wasze ulubione perfumy ? 

17 komentarzy:

  1. Ja noe używam perfum. Mam uraz po liceum i studiach, gdy jeżdżąc busem musiałam wąchać mieszankę różnych perfum, potu i dymu z papierosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale znam bo miałam kiedyś kenzo JUNGLE L'ELEPHANT. to niesamowicie charakterystyczny i mocny zapach . żadnych perfum apar jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie firmy - za fajną cenę można pachnieć fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz je widzę :) Osobiście uwielbiam 5th Avenue i Femme od Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 bym poznała, choć oryginału nie miałam okazji powąchać, to jakoś mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wybrałabym sobie jakiś zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne opakowania, fajnie się całość prezentuje, zapachów nie znam, ale chętnie kiedyś sprawdzę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena niewielka, więc można wypróbować. Jak się nie trafi to nie będzie żal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam. Chetnie bym powachala

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych zapachów, ale bardzo chętnie sprawdzę jak pachną :) Ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nam i nie dziwota, bo przecież tyle zapachów co ludzi na ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a great post! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie potrafię się przekonać by kupować "zamienniki" jakoś wewnętrznie tak mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaciekawiły mnie kompozycje orientalno-korzenne. Też podobają mi się te małe opakowania.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie mniejsze wersje :) sama mam taki perfum 20 ml - Love Potion z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl