wtorek, 2 maja 2017

Szybkie Rozdanie - wygraj podkład JOKO Cashmere





1, Do wygrania jest nowy podkład JOKO matująco- kryjący w kolorze golden beige w oryginalnym opakowaniu.

2. Rozdanie trwa od 2 do 15 maja 2017 roku

3. Żeby wziąć udział należy być obserwatorem mojego bloga oraz zostawić komentarz pod tym postem o treści "biorę udział" należy też podać swój adres mailowy

4. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania, nagrodę wysyłam na terenie Polski pocztą polską listem poleconym.

Powodzenia :)

a to nowość znacie ?




38 komentarzy:

  1. powodzenia, ja już mam swoje ulubione podkłady

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział 😜 mamazrozowatorebka@gmail.com 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział gabrysiapopik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział ;)
    kasiotla@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział! <3
    kosmetykiani@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim. Ja podkładów mam całą masę w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział:)
    kamolx@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział
    damianw34478@gmail.com
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział :)
    laurawitkowska@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział :D
    patixa098@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :

    evi900422@interia.pl

    Pozdrawiam i powodzenia dla wszystkich ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :)
    gleam.of.hope.adnarimes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    Mstrzal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział :)

    wiktoria2608@interia.pl

    Dodałam baner na swój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie chyba byłby za ciemny, dlatego nie biorę udziału i życzę powodzenia innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbyt często nie używam podkładów dlatego mogę tylko wszystkim życzyć powodzenia w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział:D
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem i ja spróbuje szczęścia :) Biorę udział!
    kamilagardias@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział.
    czerwonafilizanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział
    obserwuje jako Monika Grabiec
    mail : monisia3003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem, czy dla mnie byłby odpowiedni i dlatego udziału nie biorę.
    W każdym razie dziękuję za zaproszenie do udziału w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział
    Aleksis-Aliss@wp.pl
    Obserwuje jako: Aleksis Aliss

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia! Nie skorzystam,bo mimo tłustej cery zdecydowanie młodziej wyglądam w rozświetlających! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział ;)
    Obserwuję blog jako xtina120
    sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie mój odcień :/ Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział :)
    hanna.b11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział maga63281@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział :)
    szymon.angelika.flor@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. biorę udział
    zalesia.muu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. biorę udział
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Quantum Binary Signals

    Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

    Follow our trades today and make up to 270% daily.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl