niedziela, 7 maja 2017

Mollon Pro Regenerating Rose Oil




Dziś kilka słów o oliwce z MOLLON PRO

OPIS: Regenerująca oliwka różana. Skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół wału paznokciowego. Wcierany w macierz odżywia kruche, łamliwe i rozdwajające się paznokcie. Wzmacnia je i nabłyszcza. Pozostawia cudowny, różany zapach.



MOJA OPINIA: Na uwagę zasługuje przede wszystkim zapach oliwki, który jest przecudowny. Nie powiedziałabym, że to jest aromat róży, raczej soczystej brzoskwini z nutką cytrusa - takie mam skojarzenia. 

Produkt nie jest przesadnie tłusty, raczej to lekki olejek, który ładnie nawilża skórki. Sama buteleczka wygląda bardzo interesująco - mamy zatopione kawałki róży ładnie rozproszone po całości. Kiedy nałożymy kawałek kwiatka na paznokieć nie da nam on lepszego nawilżenia to wiadomo, ale widok cieszy oko. 

Czy ta oliwka jest lepsza od innych, raczej nie. Wszystkie są dobre przy regularnym używaniu. Tutaj mamy dodatkowe walory zapachowe i estetyczne :)

20 komentarzy:

  1. Właśnie przy regularnym używaniu, ja je tylko regularnie rozdaję, bo nie mogę się zmotywować do używania 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie najgorzej z tą systematycznością ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do paznokci i skórek używam od dawna olejku kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją mam , ładnie pachnie i ciekawie wygląda mimo, że jest na bazie parafiny a nie jakiegoś naturalnego olejku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam tego typu produktów brak mi systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach mógłby mnie zmusić do regularnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię tę oliwkę, wcieram ją w paznokcie dzięki czemu są mocniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na oliwkę ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo polubiłam tą oliwkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez pewnie miałabym problem z systematycznością ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda ta oliwka z płatkami ☺ pytałaś o płyn do ust Sylveco. Jest bardzo przyjemny, ziołowy. Jeśli jednak lubisz mocno miętowe płyny z alkoholem to ten może być lekkim zaskoczeniem. Jest delikatniejszy ale dobrze odświeża oddech.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba przyznać, że wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko używam takich produktów. Skleroza i te sprawy :p ale teraz testuję nowość z dermofuture precission :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam problemu ze skórkami, więc nie kupię, ale warto wiedzieć, że istnieje ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo ją lubię, właśnie też za zapach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takich oliwek nie używam przez ta moją systematycznośś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zmiana bloga ! Pełen profesjonalizm !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio staram się nawilżać skórki, kupiłam do tego dwa produkty, ale kiepsko mi idzie regularnie ich używanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl