wtorek, 23 maja 2017

Farbowanie włosów - DELIA CAMELEO 5.4 Chestnut - kasztan


Hej Kochani dziś chciałam Wam pokazać efekt farbowania włosów mamy Delią Cameleo w kolorze 5.4 czyli kasztan. W tym poście KLIK możecie zobaczyć farbowanie moich włosów odcieniem Frozen blond oraz zawartość każdej farby.

Na mojej mamy włosy wystarczyło jedno pudełeczko farby. Standardowo farba nie śmierdzi i jest bardzo szybka w przygotowaniu. Kolor wg nas wyszedł przepiękny. Na zdjęciach poniżej widać efekty - czarne włosy z siwymi refleksami to oczywiście przed. Zaś kasztanowe włosy to efekt PO. 

Polecamy serdecznie bo kolor wyszedł cudowny i pięknie się błyszczy. 



21 komentarzy:

  1. Myślałam, że kolor będzie ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez zalezy od swiatla ale faktycznie ciemny nie jest, ale cameleo ma tyle odcieni ze jest w czym wybierac :)

      Usuń
  2. Ja póki co wracam do swojego naturalnego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor wyszedł bardzo ładny :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie pokryte włoski i piękny połysk :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chmmm nie lubię farb drogeryjnych,nigdy nie wiadomo co wyjdzie:/ Nauczyłam się już na fryzjerskich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest całkiem fajny . Bardzo lubię produkty do rzęs Delii ale nie miałam jeszcze ich farb

    OdpowiedzUsuń
  7. Zafarbowałam włosy swojej mamie. Na razie jednak wstrzymuję się z opinią, bo nie wiem jak długo kolor się utrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja włosów nie farbuję już ponad 2 lata ;O Kolor wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super! Nie sądziłam że kolor złapie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka różnica :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś też farbowałam mojej mamie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja moje farby też podarowałam mamie ;) bardzo ładny kolor wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jestem zszokowana ;o z czarnych włosów wyszedł kasztan ? :o ciekawe czy mi też by tak przemalowało xD
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl