wtorek, 25 kwietnia 2017

Zegarek niejedno ma imię - Gepetto


Swój pierwszy zegarek otrzymałam na komunię świętą, pamiętam wtedy biały elektroniczny z plastikowym paskiem. Takie zegarki były wtedy modne i chyba jedyne na Polskim rynku. Mimo tego, frajda z posiadania zegarka była ogromna. Dumnie nosiłam go na lewym nadgarstku i czułam się jak osoba dorosła, która lubi planować swój wolny czas i sprawdzać która jest godzina. Kiedy ktoś na ulicy zapytał mnie właśnie o godzinę byłam w siódmym niebie.  


Póżniej moim kolejnym zegarkiem był również elektroniczny, ale czarny z dodatkowymi funkcjami takimi jak książka numerów telefonu swoich znajomych. Dodatkowo świecił on w ciemności na niebiesko. To był prawdziwy hit :)

Na studiach kupiłam sobie zegarek z ogromną białą tarczą i wielkimi kolorowymi liczbami, który nosiłam na szerokiej gumce na nadgarstku. Jego detale były tak kolorowe jak pióra papużki falistej.  

Z biegiem czasu jednak moją uwagę zaczęły przykuwać zegarki bardziej proste ze wskazówkami. Zamiast elektronicznych bajerów wolałam coś bardziej stonowanego. 

Ostatnio moją uwagę zwróciły drewniane zegarki GEPETTO. Bardzo prosty design oparty na unikalnym pomyśle drewnianej koperty. Sam pomysł tego typu zegarków bardzo mnie zaintrygował. Ja wiem, że teraz na topie jest kupowanie tysiąca sztuk różnego typu produktów chińskiego pochodzenia, bo tanio i dużo. Ja jednak wolę kupić jedną rzecz o bardzo dobrej jakości i unikalnym wzornictwie. 

Zegarki z drewna wyróżniają się wzornictwem i niepowtarzalnością. Osobiście w życiu codziennym nie spotkałam jeszcze nikogo  takim zegarkiem. 

Drewniane zegarki pasują do wielu stylizacji zarówno do tych sportowych, jak i do bardziej eleganckich. Mnie osobiście wpadły w oko modele ze zdjęć umieszczonych w tym poście.

A Wam który się podoba ?





26 komentarzy:

  1. Jak ja już dawno zegarka nie nosiłam:) Kiedyś nie mogłam się bez niego obejść, teraz korzystam z tego w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie staram się wychodzić na spacery bez telefonu :)

      Usuń
  2. Podobają mi się drewniane zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się drewniane zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba są piękne!.Sama nie mam pojęcia,który bardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie korzystam z klasycznego skórzanego Casio. Używam go codziennie i na pewno jeszcze długo mi posłuży. Drewniany zegarek to nowość, jeszcze nie trafiłam na takie modele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zegarki, bardzo podoba mi się ich wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi sie drewniane zegarki ;) a ten z granatową tarczą jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne :D nie wiedziałam nawet, że są drewniane zegarki :DDDD
    Ja nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna alternatywa dla metalowych i silikonowych zegarków. Fantastycznie wyglądają...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zegarki :) Drewnianego nie mam - jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się takie zegarki, ciekawy element stylizacji, zwłaszcza ten pierwszy model :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są, zwłaszcza te ciemne tarcze mnie przyciągają :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się genialnie prezentują te zegarki! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wygląda ten zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli są całe z drewna jestem na tak - mam uczulenie na każdy metal i w grę wchodziły do tej pory tylko srebrne...

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się ostatnio czarne tarcze w zegarkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te zegarki, może też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl