czwartek, 27 kwietnia 2017

NIVEA Hairmilk - dobroczynność mlecznych molekuł #niveahairmilk


Pamiętacie legendarne kąpiele Kleopatry w mleku ? Okazuje się, że już nasi przodkowie wymyślili bardzo prosty ale skuteczny patent na piękny wygląd. Kluczem miały być mleczne molekuły, które doskonale działają nie tylko na skórę ale też na włosy. Opowiem Wam o mlecznej serii NIVEA Hairmilk

Nivea stworzyła serie do różnych rodzajów włosów, warto dobrze wybrać, żeby optymalnie dobrać swoją włosową pielęgnację w oparciu o proteiny mleka

Czy słyszeliście kiedykolwiek wcześniej o mlecznym szamponie do włosów? Bo ja nigdy :) Warto więc przyjrzeć się mlecznej kuracji NIVEA. Jest to nowość od NIVEA.

Proteiny mleka w naturalny sposób dostosowane są do struktury włosów przez co odżywiają je od wewnątrz. 


Naturalne proteiny mleka - regenerują i wzmacniają włosy zapobiegając uszkodzeniom oraz łamaniu końcówek. Nadają połysk pozbawionej blasku fryzurze oraz ułatwiają rozczesywanie. Proteiny mleka tworzą ochronny filtr, który uszczelnia i wygładza włosy. Dodatkowo poprawiają sprężystość, nawilżają i zapobiegają utracie wody.

EUCERIT® jest znany z pielęgnacyjnych i nawilżających właściwości, regeneruje i chroni powierzchnię włosa.  

W produktach z linii NIVEA HAIRMILK działanie protein mleka zostało wzbogacone o dodatkowe składniki pielęgnujące:

Eucerit® - czyli tzw. piękny wosk opracowany przez Beiersdorf, nadaje fryzurze piękny połysk i chroni powierzchnię włosa przed czynnikami zewnętrznymi

Pantenol – nawilża, regeneruje i wzmacnia włosy od środka

Linia dostępna jest w trzech wariantach odpowiadających na szczególne potrzeby włosów, w zależności od ich struktury: dla włosów cienkich, normalnych i grubych.

- Szampon do włosów NIVEA HAIRMILK, cena: 13,99 PLN/400 ml; 9,99 PLN/250 ml
- Odżywka do włosów NIVEA HAIRMILK , cena: 9,99 PLN/200 ml
- Odżywka do włosów w sprayu 7+ NIVEA HAIRMILK, cena: 14,99 PLN

Jej uzupełnieniem są produkty do pielęgnującej stylizacji NIVEA CARE&HOLD, które nie tylko chronią włosy, ale też dbają o nie podczas układania fryzury.

- Pianka do włosów NIVEA CARE&HOLD, cena: 14,29 PLN/200 ml
- Lakier do włosów NIVEA CARE&HOLD, cena: 14,29 PLN/250 ml



MLECZNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ 


NIVEA® Mleczna odżywka pielęgnująca do włosów o strukturze normalnej Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka pielęgnuje każdy kosmyk włosów, bez ich obciążania. Włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit, dzięki czemu intensywnie regeneruje włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Składniki zawarte w odżywce wypełniają ubytki w strukturze włosa i dzięki temu chronią Twoje suche i zniszczone włosy przed dalszym zniszczeniem. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA® Mlecznym szamponem pielęgnującym do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.

- Formuła z naturalnymi proteinami mleka ułatwia rozczesywanie
- Wzmacnia włosy od wewnątrz
- Sprawia, że włosy są lśniące i sprężyste
- Zawiera Eucerit®
- Regeneruje suche i zniszczone włosy bez ich obciążania


SKŁAD: Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone


MOJA OPINIA: Przyznam, że w tej odżywce pokładałam największe nadzieje tuż po moim domowym rozjaśnianiu i farbowaniu włosów. Mam kilka masek w domu to fakt, ale nie zawsze jest czas żeby siedzieć z nimi na głowie. Tutaj po umyciu włosów i nałożeniu odżywki od razu ją spłukujemy więc dla mnie to wielki plus. Zapach produktu przepiękny mleczny, kremowy. Jeśli lubicie zapach kremu Nivea to pokochacie aromat tej odżywki. Produkt dobrze się rozprowadza na włosach, ładnie je wygładza i ułatwia rozczesywanie. Efekt po wysuszeniu wygląda tak jakbym użyła prostownicy - włosy są proste, nie posklejane i nie puszą się, a przecież prostownicy nie używam. Bardzo fajna odżywka. 


MLECZNY SZAMPON DO WŁOSÓW O STRUKTURZE NORMALNEJ


NIVEA® Mleczny szampon pielęgnujący do włosów o strukturze normalnej Hairmilk zapewnia skuteczną regenerację włosów, bez ich obciążania, wyraźnie poprawiając ich kondycję, a tym samym – wygląd. Formuła mlecznego szamponu z naturalnymi proteinami mleka i Euceritem® delikatnie oczyszcza włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Starannie dobrane składniki sprawiają, że włosy stają się mocniejsze, wyraźnie odżywione i bardziej miękkie w dotyku. Pielęgnująca formuła szamponu w bardzo efektywny sposób poprawia kondycję włosów wypełniając ubytki w ich strukturze i w ten sposób chroni je przed dalszym zniszczeniem i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA® Mleczną odżywką pielęgnującą do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.

- Formuła z naturalnymi proteinami mleka
- Wzmacnia włosy od wewnątrz
- Sprawia, że włosy są gładkie i lśniące
- Zawiera Eucerit®
- Regeneruje suche i zniszczone włosy bez ich obciążania

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Styrene/Acrylates Copolymer, Limonene, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone

MOJA OPINIA: Jest to szampon o delikatnym zapachu przypominającym kremowe mydełka Nivea. Konsystencja mleczno-płynna. Produkt bardzo dobrze myje, nie obciąża włosów i o dziwo kompletnie nie podrażnia mojej wrażliwej skóry głowy. Jak wiecie ja farbuję włosy na blond i zawsze obawiam się czy szampon nie poplącze moich włosów. Tutaj tego nie zaobserwowałam, ani plątania ani przesuszenia, ale warto zwrócić uwagę też na to, że używam całej serii #niveahairmilk. Jakiś czas temu moje włosy przeszły nieudane farbowanie i byłam zmuszona codziennie je myć. Szampon w tej roli sprawdził się świetnie. Mimo suszenia włosów suszarką włosy wyglądają jak włosy normalne, na czym mi najbardziej zależy.



EKSPRESOWA ODŻYWKA REGENERUJĄCA


Odżywka głęboko pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit, dzięki czemu włosy natychmiast odzyskują blask i stają się bardziej sprężyste. Odżywka chroni przed uszkodzeniami termicznymi, zwiększa objętość włosów i zapobiega ich łamaniu się.



SKŁAD: Aqua, Cyclomethicone, C15-19 Alkane, Glycerin, Ceteareth-20, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Panthenol, Behentrimonium Chloride, Polyquaternium-16, Dimethicone, Dimethiconol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Dipropylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citral


MOJA OPINIA: Przyznam, że to najwygodniejsza dla mnie forma aplikacji. Ekspresowa odżywka regenerująca jest w zamknięta w buteleczce z atomizerem. Stosuję ją doraźnie, zarówno po umyciu i wysuszeniu włosów jak i w ciągu dnia kiedy chcę odżywić końcówki. Trzeba pamiętać, żeby dobrze buteleczkę wstrząsnąć przed użyciem, wówczas wszystkie dobroczynne składniki w tym mleczne molekuły będą mieć szansę równomiernie rozprowadzić się na włosach. Piękny zapach, wygodna aplikacja i ładne ujarzmienie włosów to coś co ta odżywka powoduje już po kilku użyciach.


PODSUMOWANIE: Jeśli śledzicie mojego bloga to wiecie, że dawno nie miałam nic z NIVEA. bardzo byłam więc ciekawa tej serii, jak sprawdzi się w pielęgnacji moich włosów. Bałam się przede wszystkim o skórę głowy, okazuje się że niepotrzebnie. Produkty te stosuję z przyjemnością i bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. Wszystkie produkty mają piękny mleczny zapach i działają zgodnie z obietnicami producenta. Okazuje się, że mleczne molekuły potrafią działać fajne rzeczy na włosach :)


Zgłoszenia można nadsyłać do końca kwietnia, więc spiesz się, bo warto :)

Advertisement

22 komentarze:

  1. chciałabym przetestować serię do włosów grubych. fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zacnie prezentuje się ta seria :D Ja chyba skusiłabym się na taką do włosów normalnych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach produktów Nivea, więc kusi mnie bardzo ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu z powrotem do ciebie trafiłam! Wprowadziłam zmiany na blogu i od tej pory nie mogłam odnaleźć kilku stron na które zaglądałam. :/

    Lubię produkty Nivea - przede wszystkim antyperspiranty, pomadki i balsamy pod prysznic. Super nawilżają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tylko szampon Babydream, nic poza nim :( Ale może odżywki popróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza butelka ze słomką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam serię tych produktów w Rossmannie i szczerze mówiąc nie wzbudziła we mnie ciekawości. Powodem tego jest pewnie moja obojętność do produktów marki Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem serii dla włosów cienkich:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria dla włosów cienkich powinna być dla mnie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  10. to dal mnie wersja do cienkich włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. To kartonowe mleczne opakowanie jest mega :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o szampony - mam problem z testowaniem - boję się zmieniać szamponu. Ale ten zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbowałabym serię do grubych włosów. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do moich włosów idealna :) do tego uzdatniona woda z filtra prysznicowego z systemem kdf - filtr daje wodę bez chloru i fluoru.

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam zestaw :) ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl