środa, 26 kwietnia 2017

BIOTEQ - maska nawilżająca w płachcie





BIOTEQ - maska nawilżająca na tkaninie - formuła oparta na nowoczesnej technologii i biologicznie aktywnych składnikach. Dzięki zawartości masła shea, wyciągu z aloesu, ekstraktów z ogórka i drzewa herbacianego głęboko nawilża, wygładza zmarszczki i dodaje skórze elastyczności.Niweluje podrażnienia, zaczerwienienia, pomaga utrzymać jędrność i elastyczność. Maska zapobiega utracie wody przez zewnętrzne warstwy skóry.



MOJA OPINIA: Bardzo lubię wszelakie maseczki, zwłaszcza te nawilżające. Ta jest dodatkowo w płachcie czyli nakładamy taki dobrze nasączony kompres na twarz i odpoczywamy. Najlepiej się położyć, żeby maska nam nie zjechała. Uczucie chłodu i mokrego materiału pełnego dobroczynnych substancji działa odprężająco i kojąco. Bardzo przyjemny zabieg, który każdy może zrobić w zaciszu domowym. Faktycznie efekt jest widoczny już po pierwszym użyciu :) Lubię maski w płachcie mogły by być jednak tańsze, ale można to potraktować jak pewnego rodzaju inwestycję w nasze lepsze samopoczucie ;)

Postaram się wkleić jeszcze zdjęcie ze składem choć jest ona oparta na glicerynie. 

11 komentarzy:

  1. Ja również lubię maski w płachcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo lubię uczucie chłodu :) Myślę, że spodobałaby mi się ta maseczka. Moja skóra potrzebuje nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam taką formę masek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio powoli przekonuję się do masek w płacie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tę maskę w wersji regeneracyjnej, fajny sposób na szybkie nawilżenie skóry :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubie maseczki w płachcie. Nie tylko mają działanie pielęgnacyje ale też dobrze relaksują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O takiej jeszcze nie używałam - ciekawa jestem jej działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maski w płacie, takiej jeszcze nie miałam i nie wdziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypadła mi do gustu ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl