sobota, 3 grudnia 2016

Zabawa ciuciubabkę w LIDL czyli jak kupiłam torebkę Wittchen


Ponieważ kocham listonoszki zdecydowałam się na zakup jednej w Lidlu. Wittchen jest marką, która się u mnie dobrze sprawdza - mam już ich 3 torebki i nadal wyglądają świetnie.

Tym razem polowałam na brązową ze skóry saffiano, dokładnie taką jak na zdjęciu poniżej.


Zdjęcie pochodzi ze strony http://www.lidl.pl/


Niestety po wejściu do sklepu tuż po jego otwarciu (tak wiem powinnam grzecznie czekać do południa bo zostanę posądzona o niecne zamiary ;).

W każdym razie torebek było tyle co kot napłakał, może 10 sztuk maksymalnie 15 na cały sklep. Do tego każda była owinięta grubym papierem i obklejona taśmami. Jedynie wąski pasek folii z boku ukazywał kolor i mniej więcej strukturę. 

W moim sklepie nie było żadnej ze skóry saffiano, albo ja nie widziałam. Być może ktoś ją wziął przede mną. 

Szkoda bo liczyłam na większy wybór i że na spokojnie będę mogła porównać modele. 

Ostatecznie nabyłam czarną, którą widzicie na zdjęciu. Ale jeszcze się zastanawiam czy ją zostawię czy pójdzie do zwrotu. Jak wiecie mam torebkę jest set z Michaela Korsa i tamta jest jednak większa (choć Wittchen po wymiarach miała być większa, ale może się pomyliłam po prostu).

A WY skusiłyście się ? 







31 komentarzy:

  1. walczylam o portfele, bylam jako 1 , dobrze ze weszlam w dobra alejke. rzucili ich ok 10 w tym tylko 2 czerwone. pierwszy byl czerwony, złapałam go i szukałam nastepnych czerwonych - mialam dwa upatrzone ze skory saffino. w tym czasie baba wyrywa mi pierwszy z reki, jak sie na nia wydarlam to laski ogladajace torebki sie przerazily. byly tylko 2 czerwone ogolnie - bab) (wszystkie ok. 50_ narzekały xD - zabralam je i porownywalam z daleka od nich, jedna to zauwazyla i krecila sie przy mnie az nie zdecydowalam, 2 sekundy po tym jak go odlozylam w calkowicie innym miejsu juz miala go w dloni xD ubaw z rana ale mam portfel ktory chcialam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wysłałam synka - spryciarza do sklepu. Poradził sobie świetnie - mam taką granatową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna :) Ja jeszcze nie mam ani jednej torebki z wittchen ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta torebka. Ja mam do Lidla kawałek i jakoś nigdy nie mogę trafić na promocję, która mnie interesuje.. więc już przestałam próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo ładna, ale u mnie listonoszka nie może aż tyle kosztować. Nieźle się wycwanili z tymi pakunkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - piękna odmówić jej nie można, ale cena dla mnie za wysoka..

      Usuń
  6. Ja dreptam po mandarynki, jak będzie niebieska lub brązowa to biorę ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja upolowałam pudrowa ale byłam na otwarcie i u mnie było po.1 sztuce z danego wzoru czyli łącznie ze 20 torebek łącznie z.kopertowkami

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam jako druga w kolejce w lidlu w Gdyni, pierwsza przy koszach i jakie wielkie było moje zdziwienie,gdy się okazało, że ani jednej torebki nie było wyłożonej z twojego modelu,ani z listonoszek i to w żadnym kolorze,chciałam szarą lub pudrowo-różową i czarną listonoszkę, były natomiast tylko duże kopertówki i małe te w kształcie łódki, które niestety nie podobały mi się, łącznie może 12 wszystkich na cały sklep! Wydało mi się to bardzo dziwne, a po rozmowie ze zmieszanym kierownikiem, który później po cichu zamienił parę zdań na temat naszej rozmowy z jedną ze sprzedawczyń, napewno będę dzwonić na infolinię z pytaniami, czy to jest możliwe że do niektórych sklepów nie trafiają aż 3 modele torebek w żadnym kolorze.Mam duże wątpliwości i niestety podejrzenia, że torebki te rozeszły się już na zapleczu sklepu. A Tobie gratuluję zdobyczy czarna też jest piękna, zostawiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to nawet jakbym chciała to nie mam w poblizu Lidla

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda, bardzo gustowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta torebka którą kupiłaś podoba mi się najbardziej ze wszystkich. nie mam żadnej ze skóry saffiano jednak w końcu chciałabym coś sobie zakupić, może na kolejnej promocji, przez pracę nigdy nie mogę dotrzeć do Lidla we właściwym czasie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna :). Ja zawsze omijam tego typu promocje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bawię się w te polowania ;) No i noszę zdecydowanie większe torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna torebka. Przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę taki kot w worku :-) Ale bardzo ładną kupiłaś. Mnie tylko ten model się podobał. Skóra saffiano mimo że bardzo mi się podoba, jest strasznie sztywna i przy tak małej torebce mógłby to być minus.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta torebka, podoba mi się jej format :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie się prezentuje. Ja nie skusiłam się na żadną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się prezentuje ja jednak wolę duże torebki

    OdpowiedzUsuń
  19. Mała klasyczna - rozkoszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może się wymienimy? Mam tą brązową, na której Tobie zależało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy nie polowałam na te torebki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl