sobota, 31 grudnia 2016

Nowości Smart girls get more - Brow Shadows, Eyebrow Pencil, Brow Wax, Powder Fix & Matt, Colour Rich Super Matt



Dziś nowości Smart girls get more. Poniżej krótki opis i moje pierwsze wrażenie. 

Największy produkt w okrągłej puderniczce to Compact powder Fix & Matt czyli puder prasowany ryżowy z lusterkiem. Mam odcień 01 czyli transparentny. Puder jest sprasowany, ma biały kolor. Pudełeczko zawiera gąbeczkę oraz lusterko. Nie bieli on skóry i jest bezzapachowy. W składzie znajdziemy puder ryżowy ale i talk. Pojemność to 9 g.

Dalej mam cień do brwi, właściwie cienie bo jest to duo - ja mam kolor 01 medium. Pojemność to 2 x 1,2 g. Jest to całkiem fajne duo. Jasny cień zawsze się przydaje czy na całą powiekę czy też pod łuk brwiow, a ten ciemny to taki ładny jasny brąz dla blondynek trochę przypomina kawę latte. Nie zawiera rudych tonów i jest matowy bez żadnych drobinek. Bardzo ładny cień, który stapia się z brwiami. 

Dalej mamy kredkę w kolorze 01 blonde. I tu niestety jak dla mnie kolor nie jest fajny - zbyt żółty, i mało szary taki po prostu karmelowy jak na moje oko, nawet żółto-karmelowy może lekko musztardowy. Kredka zaopatrzona jest w mini grzebyczek do wyczesywania, rozwiązanie fajne. Niestety nie wiem komu by pasował ten odcień kredki. Ta kredka jest bardzo trwała, długo się utrzymuje na skórze.

Kolejny produkt to wosk do brwi w kolorze 01 medium i to jest też bardzo fajny produkt, bez ciepłych tonów. Kolor jest piękny coś pomiędzy taupe a średnim brązem. Łatwo się nabiera i faktycznie barwi włoski, nie jest to bezbarwny efekt. Pojemność to 2g. Ten produkt jest również trwały, podobnie jak kredka opisywana wcześniej.

Ostatni produkt to pomadka colour rich super matt - pomadka w płynie o pojemności 6 ml. Mój kolor to 01 powder pink. Nie jest to mój kolor niestety. Wg mnie to taki barbie róż. Aplikator jest spłaszczony dzięki czemu łatwo i precyzyjnie się nim nakłada produkt na usta. Niestety sama pomadka wychodzi małymi porcjami i trzeba trochę się jej tam naszukać w pojemniczku. Może ja mam felerny egzemplarz po prostu, nie wiem. Wykończenie pomadki matowe, bez drobinek. Zmywa się łatwo, bez komplikacji.        




Na końcu swatche czyli od lewej dwa cienie z Brow shadows jasny i ciemny, dalej jest wosk, dalej kredka w kolorze blonde i na końcu pomadka. 




Mnie najbardziej się podoba puder oraz duo do brwi.

A Was co zainteresowało ?

13 komentarzy:

  1. Ja dostałam inny odcień pudru i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten puder wygląda fajnie :) Akurat mi się kończy, może obejrzę się za tym :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, prasowany puder ryżowy to dla mnie nowość. Sypki uwielbiam, ale mam też zdolność rozsypywania go wszędzie :) Przyjrzę się uważniej temu woskowi do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam parę kosmetyków smart girls get more ale jeszcze nie testowałam :D muszę się za nie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder najbardziej wpadł mi w oko :) mam coś w ten deseń ale sypki i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testuję te same produkty, tylko niektóre w innych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. duo do brwi najbardziej wpadło mi w oko . wszystkiego cudownego w Nowym Roku , Szampańskiej zabawy i udanego Sylwestra .

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor pomadki też by mi nie podpasował. Ale cienie do brwi całkiem fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie są w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl