sobota, 12 listopada 2016

Recenzja LIQ CC i LIQ CE - serum z witaminą C i E


Już dobrych parę miesięcy gości, a właściwie gościło u mnie serum z witaminą C oraz serum z witaminą E z LIQPHARM.

OPIS:

LIQ CC SERUM RICH 15% VITAMIN C BOOST (BOGATE SERUM ROZŚWIETLAJĄCE Z WITAMINĄ C) 30 ML

KORZYŚCI
- ochrona antyoksydacyjna
- pobudzenie syntezy kolagenu
- program przeciwzmarszczkowy
- program redukujący przebarwienia
- program „komfort i blask”

SKŁADNIKI AKTYWNE
Witamina C 15% – kwas L-askorbinowy w formie niezjonizowanej zapewnia łatwość przenikania we wszystkie warstwy skóry pobudzając syntezę kolagenu, wyrównując koloryt i rozświetlając cerę. Redukuje szkodliwy wpływ promieniowania UV, pomagając chronić DNA komórek skóry.
Tokoferol – podwyższone stężenie skutecznie odżywia i regeneruje nawet bardzo suchą skórę. Wzmocnienie ochrony antyoksydacyjnej.
Magnez - zapewnia silne działanie regeneracyjne.
Kwas hialuronowy - chroni skórę przed odwodnieniem, zapewnia jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie.



LIQ CE SERUM NIGHT 15% VITAMIN E MASK (DWUFAZOWY KONCENTRAT REGENERUJĄCO-ODŻYWCZY) 30 ML

KORZYŚCI
- optymalne odżywienie i nawilżenie
- poprawa elastyczności i jędrności
- wygładzenie skóry
- łagodzenie podrażnień
- ochrona antyoksydacyjna

STOSOWANIE
Jedna pipeta na aplikację. Serum dwufazowe - wstrząsnąć przed użyciem. Stosować wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Stosować przez cały rok lub jako kurację 28-dniową. Unikać kontaktu z oczami.


MOJA OPINIA: Jak może pamiętacie używałam kiedyś serum flavo C, z którego byłam bardzo zadowolona. To serum z witaminą C LIQ CC stosowałam z większą przyjemnością (chyba dlatego, że ma większe stężenie substancji czynnej bo 15%, wcześniej używałam 8%). Skład może nie jest w 100% bez zarzutu bo są w nim parabeny, ale trudno. 

Jedno i drugie serum jest zamknięte w buteleczce z ciemnego szkła. Skóra zarówno po jednym jak i po drugim wygląda świetnie. Jest jakby napita wodą, odżywiona i ujednolicona. Przy wersji CE widoczne jest duże nawilżenie, przy CC zmniejszenie porów i ukojenie. Serum minimalnie się klei ale nie ma tragedii, też zależy ile produktu zaaplikujemy. Konsystencja płynna o delikatnym zabarwieniu. Na skórze nie zostawia żadnego barwnego filmu. 

Moim zdaniem jest naprawdę świetne zarówno jedno jak i drugie choć chyba wolałam tę wersję z witaminą C. Jak dla mnie jedynym i największym minusem jest fakt, że mamy 3 miesiące na jego zużycie. W moim odczuciu jest to nierealne. Na upartego potem też można je nakładać ale czy jest sens skoro składniki czynne już nie będą działać ? 

Serum mnie w żaden sposób nie podrażniło i nie uczuliło, nie okazało się zbyt agresywne. Osobiście mogę je serdecznie polecić dla skóry mieszanej, 30+ ze skłonnością do zmian trądzikowych.

Liqpharm to polska firma to kolejny plus, warto wspierać rodzime marki.

23 komentarze:

  1. coś dla mnie zarówno serum z witaminą c jak i koncentrat odżywczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się prezentują, szkoda jedynie, że tak krótko można korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale chętnie bym wypróbowała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czeka w zapasach ;) Tyle że czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic tej firmy, ale lubię kosmetyki z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich, ale ostatnio codziennie sięgam po serum. Nie wiem jak mogłam kiedyś obejść się bez tego typu produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie polskie marki - więc z chęcią go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba mnie zaciekawiły. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po lecie kosmetyki z wit. C i E świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam niestety produktów tej marki. Mam teraz inne serum, ale może i na to kiedys się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam LIQ CC rich i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentują się naprawdę ciekawie. Muszę bliżej zapoznać się z tą marką.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl