piątek, 11 listopada 2016

Puplety ze Śmietaną ryżową BIO AMANDIN - VEGAMARKET




Dzisiaj chciałam Wam pokazać fajny zamiennik tradycyjnej śmietany firmy Amandin. Produkt zamówiłam tutaj na stronie Vegamarket.

Śmietana ryżowa BIO jest alternatywą dla kremów mlecznych. Można jej też użyć do dań pikantnych, sosów, kremów, zup, risotto, deserów, kawy. Opakowanie zawiera 200 ml śmietany. 

Skład: woda, olej słonecznikowy, ryż, guma akacjowa, lecytyna słonecznikowa, syrop z agawy, sól morska, naturalne aromaty. 

Produkt nie zawiera laktozy, a składniki pochodzą z rolnictwa ekologicznego.  



MOJA OPINIA: Śmietana jest bardzo gęsta, ale naciskając kartonik bez problemu można ją wydobyć. Postanowiłam z mamą użyć jej do sosu, który powstał z pulpetów gotowanych w delikatnym bulionie warzywnym. 

Śmietana pachnie ładnie ryżem i pięknie się rozprowadza. Nie waży się i nie zmienia praktycznie wcale smaku. Daje lekki minimalny posmak. 

Tak naprawdę nadaje się do wszystkiego, przy czym nie jest ciężka na żołądku jak standardowa śmietana. Nie zawiera też laktozy co jest dla mnie ogromnym plusem, b tego składnika unikam. 

Serdecznie polecam. 


13 komentarzy:

  1. Lubię pulpeciki w sosach śmietanowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamm, lubię pulpeciki, nigdy nie używałam takiej śmietany dla mnie zamiennikiem zwykłej jest jogurt grecki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychaaa i te ziemniaczki mhmhmh ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda apetycznie :) Ciesze się że śmietana u Ciebie też się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taki zamiennik. Niezły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kurczaka z mleczkiem kokosowym, więc Twoje danie na pewno by mi posmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś nowego - super. Lubię zamienniki w kuchni. :)
    Danie wygląda pysznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczne danie, śmietana jest mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie jadłam pulpecików, lubię tą śmietankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz gdzieś widziałam jej recenzję. Choć sama lubię smak klasycznej śmietany, uważam, nże to świetna alternatywa dla wegan, wegetarian czy osób nie tolerujących czy, jak Ty, unikających laktozy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozwiązanie dla młodszych dzieci. Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl