wtorek, 1 listopada 2016

OEPAROL Essence - intensywny krem odżywczy




Na spotkaniu blogerskim, o którym pisałam tutaj KLIK dostałam powyższy krem do testów. Ponieważ mam w zapasie jeszcze kilka innych kremów ten musiałby sporo czekać na swoją kolej, podarowałam go teściowej. Wiecie ktoś go musiał zużyć i wydać opinię.   

OPIS: Krem przyspiesza proces regeneracji skóry i dostarcza jej substancji odżywczych. Kompleks Ω Lipo-Ceramid, będący kompozycją ceramidów i pozyskiwanych z oleju z nasion wiesiołka kwasów omega-6, odbudowuje barierę lipidową skóry i przywraca jej równowagę fizjologiczną. Innowacyjny emolient zastosowany w preparacie porządkuje strukturę lipidów i zwiększa zdolność do zatrzymywania wody w naskórku. Krem został wzbogacony o polifenole z czarnych winogron o działaniu przeciwrodnikowym i antystresowym.


OPINIA: Krem przychodzi w uroczym kulistym pudełeczku umieszczonym dodatkowo w kartoniku. Dołączono nawet papierową ulotkę. Produkt delikatnie pachnie bardzo przyjemnie i ekspresowo się wchłania. Kolor biały. Konsystencja lekka, nie pozostawia lepkiej czy tłustej warstwy. I w sumie tyle się dowiedziałam :) Ogólnie opakowanie jest urocze taka kulka stojąca w łazience wygląda super. Przyjemny drogeryjny krem nierobiący krzywdy, lekko nawilżający skórę, dobrze sprawdza się na dzień na twarz i szyję.

Produkt ma 50 ml, choć po opakowaniu tego nie widać na pierwszy rzut oka ;)

Lubicie produkty Oeparol ?

23 komentarze:

  1. Ja właśnie go testuję od ok. miesiąca. Całkiem przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy miałam jedynie balsam ochronny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tej serii nie miałam, ale nawilżającą znam ;)
    fajne opakowania mają te kremiki

    OdpowiedzUsuń
  4. ta firma tez mapomadki ochronne ? czy zle kojarze?

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go niedawno, pamietam też starą wersję. kiedyś był dużo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie rzeczywiście przyciąga wzrok😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten krem, dla mnie to taki średniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam niestety przykre doświadczenia z tym kremem bo okropnie mnie zapychał. Związane jest to z zawartością Isostearyl Isostearate w składzie..każdy krem z tym składnikiem się u mnie nie sprawdzi ;-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go, ale bardzo podobają mi się te okrągłe opakowania. Niby szczegół, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja nawilżająca bardzo dobrze się u mnie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dałam koleżance i była mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nigdy nie było mi po drodze z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kremik, nie miałam jeszcze nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką przyjemnością bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie przykuwa uwagę ;) Ja miałam z oeparol jedynie krem pod oczy i fajnie nawilżał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tylko krem pod oczy, który był bardzo fajny. Jednak nie był on do skóry bardziej potrzebującej.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skład kremu jest strasznie zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl