środa, 30 listopada 2016

NUK - Junior CUP



Mój 4 letni synek też tym razem załapał się na zdjęcie :) Dziś będzie o Junior Cup marki NUK

OPIS: NUK Junior Cup jest przeznaczony dla aktywnych maluchów w wieku od 3 lat, które ciągle są w ruchu. Jeżeli zachce im się pić w czasie zabawy, wystarczy tylko, że otworzą sportowy ustnik i już mogą sie napić. NUK Junior Cup jest wykonany z lekkiego i wytrzymałego polipropylenu (PP), więc doskonale sprawdza sie podczas zabawy lub uprawiania sportu - bez względu na pogodę.

Cechy produktu:
- 300 ml
- dla aktywnych i ruchliwych maluchów (od lat 3)
- z miękkim i szczelnym sportowym ustnikiem wykonanym z silikonu
- z przezroczystą osłonką i praktycznym klipsem
- wykonany z lekkiego i wytrzymałego polipropylenu (PP) - nie zawiera BPA



MOJA OPINIA: Bidon jest lekki co jest bardzo ważne w przypadku małych rączek. Przede wszystkim ma bardzo ciekawą i ułatwiającą życie konstrukcję. Wszystkie części można rozmontować i umyć. Idealny w podróży kiedy to nagle dziecku zachce się pić. Wtedy mamy pewność, że nic się nie rozleje na wszystkie strony. Sam korek jest sprytnie umocowany do bidonu tekże na pewno się nie zgubi. Swoją drogą sama kolorystyka jest ładna i dzięki temu udaje mi się przemycić nieco inne napoje niż kubuś. Własnoręcznie zrobiony kompot czy wyciśnięty sok zmieszany z wodą w tym bidonie jest nie do rozróżnienia. 

Polecam serdecznie dla dzieci powyżej 36 miesięcy.  

18 komentarzy:

  1. Junior ma super kubek. Ja używa butelki dafi. Ciągle mam ja przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę pamiętać, tak na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te bidony, mój 2-latek ciągle biega z butelką. Szybciej radzi sobie z kubeczkiem niż tego typu produktami (nie mówiąc o słomkach).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ale moja kobietka już za duża na takie bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny dla malucha w tym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używaliśmy kiedyś takie produkty NUK.

    OdpowiedzUsuń
  8. My jeszcze nie umiemy z bidonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i praktyczny a to najważniejsze :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kubek ;) NUK- u nas też rządzi, moja córeczka od smoczków po buteleczki ma z firmy NUK. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kubeczek, zapamiętam na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl