środa, 2 listopada 2016

Hydrolat Oczarowy - Polny Warkocz



Dziś przyszedł czas na recenzję hydrolatu oczarowego z Polnego Warkocza. 

OPIS: Hydrolat Oczarowy wykazuje działanie przeciwzapalne i antybakteryjne. Jest również doskonałym antyoksydantem, neutralizuje wolne rodniki. Działa ściągająco, reguluje wydzielanie sebum. Wspomaga i katalizuje procesy gojenia ran i oparzeń. Uszczelnia i wzmacnia ściany naczyń krwionośnych zmniejszając ich kruchość


Skład: Hamamelis Virginiana Leaf Water*, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Niewielką ilość hydrolatu nanieść na wacik i przetrzeć wybrane partie skóry. Używać jako mgiełkę do twarzy, ciała i włosów

Hydrolat można stosować do przygotowania maseczek i okładów na twarz oraz ciało zwłaszcza z zastosowaniem Maseczki Peelingującej Czerwone Algi & Piasek z Bora Bora

Ze względu na relatywnie wysokie poziomy koncentracji składników aktywnych zawartych w Hydrolacie Oczarowym - produkt ten można rozcieńczyć stosując wodę demineralizowaną w proporcji 1:1 (jedna porcja hydrolatu na jedną porcję wody) lub 1:2 (na dwie porcje hydrolatu użyć jednej porcji wody)


MOJA OPINIA: Hydrolat umieszczony jest w szklanej butelce z psikaczem. Używam go dosłownie psikając produkt na umytą twarz. Po przeczytaniu sposobu użycia na opakowaniu trochę się uśmiałam. Jest tam informacja, żeby hydrolat nanieść na wacik i tym wacikiem przecierać skórę. Dla mnie to trochę nie trzyma się kupy. Buteleczka ma psikacz, a ja mam nanosić produkt na wacik ? Wacika psikać nie będę bo zmarnowałabym na to zbyt wiele czasu :) No ale dobra zostawmy już to :)

Jeśli chodzi o działanie to produkt jest bardzo dobry. Został on dobrany do mojej mieszanej cery. Mimo mocnej koncentracji składników hydrolat mnie nie podrażnia. Ładnie delikatnie nawilża cerę zdejmując z niej takie uczucie suchości i czasem ściągnięcia zaraz po umyciu. Zapach jest średnio ładny, ale da się przeżyć. Podejrzewam, że został zrobiony nie z kwiatów lecz innych części oczaru. Dla mnie to nie jest tak ważne o ile produkt dobrze się sprawdza. Tutaj tak jest. Nie można mu niczego zarzucić. 

Fajnie też się spisuje do psikania maseczek glinkowych, żeby nie zaschły lub ogólnie do pielęgnacji twarzy. Czy to po umyciu, czy po peelingu, czy po zmyciu maseczki - używam go do wszystkiego. 

Wydajność jest ogromna ale to zasługa sposobu aplikacji. 

Z czystym sumieniem polecam. 


24 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten hydrolat i byłam zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten hydrolat i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie jeszcze mam tego typu produkty, ale myślę, że skuszę się kiedyś na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te hydrolaty mnie interesują ;) Jak pokończe aktualnie toniki to przyjrzę się im bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam hydrolat z innej firmy :D Byłam bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio stosuje hydrolat z róży :) Oczarowy widzę, że też by się fajnie u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i u mnie się nie sprawdził. Szybko stracił ważność i strasznie śmierdział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do skóry tłustej ten hydrolat jest stworzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam hydrolaty <3 Tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj przydałaby mi się taka na twarz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś systematycznie używałam hydrolatów i oczarowy był jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam chęć na ich różany hydrolat.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie się prezentuje, nie znam marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam go, u mnie już została tylko 1/4 :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dobrego o nim czytałam, więc będę go miała w przyszłości na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawnna mnie one inetresują :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/organiczny-krem-nawilzajacy-na-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem czy rzeczywiście dział na kruchość naczynek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl