środa, 9 listopada 2016

DUCRAY Sensinol - Mój HIT na wrażliwą i swędzącą skórę głowy



Dziś o szamponie który jest moim świętym absolutnym faworytem ostatnich trzech miesięcy. Jest to DUCRAY Sensinol.

OPIS: SENSINOL szampon ochrona fizjologiczna
Łagodzi uczucie swędzenia
Długotrwały efekt
Składnik aktywny Polidokanol 2%

Szampon SENSINOL zawiera Polidokanol składnik aktywny o silnych właściwościach przeciwświądowych, który działa kojąco na wrażliwą skórę głowy oraz zmniejsza swędzenie. Właściwości tego składnika zostały odkryte przez Laboratoria Dermatologiczne Ducray. Odpowiednia - hipoalergiczna baza myjąca posiada działające powierzchniowo substancje, które zostały dopasowane do skóry bardzo wrażliwej. Dzięki pozbawionej parabenów, barwników i substancji zapachowych formule, produkt zapewnia bardzo łagodne oczyszczanie.

Szampon jest bardzo dobrze tolerowany i posiada doskonałe właściwości kosmetyczne.
Jest przeznaczony do częstego stosowania, minimum 3 razy w tygodniu.



MOJA OPINIA: Jak wiecie zmagam się z ŁZS skóry głowy. Jest to choroba, która co jakiś czas powraca dlatego po jej zaleczeniu nie mogę nagle sobie używać byle czego, bo zwykle kończy się to nieciekawie. Skóra głowy często swędzi robią się na niej podrażnienia i ranki. Naprawdę jest to bardzo upierdliwe wręcz czasem nie mam już siły i chciałabym po prostu wziąć pierwszy lepszy szampon umyć nim włosy i nie pamiętać o nich. 

Moje ŁZS zostało potwierdzone przez dermatologa i swego czasu dostałam specjalne sterydy miejscowe na te dolegliwości. Jak się domyślacie wolę unikać takiej chemii.

Ten szampon stał się moim wybawieniem. Owszem mam jeden sprawdzony, od kilku lat innej firmy (droższy). Jednak skóra głowy często się przyzwyczaja do jednego specyfiku i muszę zmieniać. 

Ten szampon jest czymś czego szukałam. Nie powoduje podrażnień, łagodzi swędzenie i stany zapalne. Szampon jest przezroczysty, umieszczony w buteleczce z pompką. Zwykle potrzebuję dwie, trzy pompki do umycia moich włosów, które są mniej więcej do połowy łopatek. Pieni się dobrze i jest bezzapachowy. Jedyny minus to fakt, że moje cienkie włosy bez aplikacji odżywki bardzo się po nim plączą. Jestem w stanie temu zaradzić więc generalnie nie ma problemu. 

Owszem szampon nie jest najtańszy (50zł za 200 ml) ale jest to dermokosmetyk. Zamiast stosowania sterydowych specyfików zdecydowanie wolę wydać pieniądze na ten właśnie szampon. 

Jeśli chodzi o skład to kompletnie na to nie patrzę. To znaczy, że moje włosy, a raczej moja skóra głowy woli szampony z SLS. I choćbym miała najcudowniejszy składowo naturalny szampon to i tak wiem jak to się u mnie skończy, czyli powrotem ŁZS. Czasem owszem siła babskiej ciekawości zwycięży, ale zwykle z opłakanym skutkiem. 

Reasumując - fantastyczny produkt dla wrażliwej skóry głowy z ŁZS. 

Ale to nie jedyny produkt, który mogę polecić na ŁZS. Wkrótce kolejne recenzje :)

14 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować 😊 miałam inny tej firmy i niezbyt się sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy szampon:) Ma bardzo fajne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie zmagam się z takim problemem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego szamponu ale będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie nie mam ŁZS, ale niestety dość często odczuwam swędzenie skóry głowy. Swego czasu musiałam ratować się nawet tabletkami przepisanymi przez lekarza. Dobrze wiedzieć, że istnieje taki skuteczny szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze sprawdzaniem składów u mnie jest podobnie. Moje włosy lubią to co złe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam takiego problemu no chyba że... łuszczyca wyskoczy na skórze głowy, wtedy by się produkt pewnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o szampon dla mnie :) na pewno go wypróbuje jak tylko ubędzie mi trochę szamponów jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy szampon, pierwszy raz go widzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam na szczęście tego problemu ale dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam inny szampon tej marki, też łagodzący ale do skóry głowy normalnej, codzienny. ten pewnie lepiej by się u mnie sprawdził i na pewno go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten problem i jego upierdliwość, choć nie osobiście. Warto wiedzieć, że się sprawdza, polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl