poniedziałek, 14 listopada 2016

Co u nas ? Co z rozdaniem ?

Hej Kochani niestety jesień nas nie oszczędza, przez ostatnie 3 tygodnie byliśmy chorzy (przeziębienie) i jeszcze nawiedziła nas grypa żołądkowa  także generalnie meksyk.


Dodam jeszcze wychodzenie kolejnych ząbków na dole u synka.

Mam nadzieję, że wkrótce powróci moje regularność blogowania i odwiedzania Waszych blogów.

Jeśli chodzi o rozdanie z Vita Liberata KLIK postanowiłam przedłużyć je do 11 grudnia 2016 roku. Pod tamtym postem nadal można się zgłaszać, do czego serdecznie Was zachęcam.

Ja się przyznaję bez bicia, że nie lubię jesieni. Właściwie lubię każdą porę roku byle była ona słoneczna (niekoniecznie gorąca).

A co u Was ?

Pamiętajcie - myjcie ręce częściej niż zwykle bo choróbska atakują.


24 komentarze:

  1. ja kaszlałam przez pół roku, mam alergię od kwietnia do końca września, we wrześniu doszło przeziębienie z gorączką. przez cały miesiąc brałam antybiotyk, później usunięcie chirurgiczne ósemki. nic przyjemnego. teraz na szczęście jest ok, ale jestem bardzo zabiegana, za tydzień znów idę do chirurga pozbyć się kolejnego dolnego zęba złośliwości. Wracajcie do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna ósemkę mi usuwali jak do tej pory sam zabieg był zabawny bo praktykant podczas niego zemdlał ale potem jak znieczulenie puściło to zaczęła sie masakra także oby poszło gładko

      Usuń
    2. to rzeczywiści jaja. dla mnie ostatni zabieg nie był przyjemny ale wiem, że niektórzy przechodzą go jeszcze gorzej, przez ponad tydzień byłam mega spuchnięta . ból był do zniesienia. tylko pierwszego dnia wzięłam coś przeciwbólowego. Później bolało ale znośnie. oby nie było gorzej. dźwięk łamanej kości- zęba jest dla mnie momentem przerażającym. najgorszym. miałam wyciągany po kawałeczku

      Usuń
    3. ja mialam przecinane dziaslo i wyjmowany chyba w calosci ogolnie tez spuchal i jadlam obiadki dla niemowlakow nie pamietam w kazdym razie zadnego dzwieku

      Usuń
  2. Zdrówka :) I oby jak mniej kłopotu przy ząbkach było. U nas też idą, ale na razie w miarę spokojnie jest...

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje i życzę zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka kochana :) Mnie na szczęście (odpukać) wszelkie infekcje omijają szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę :) Taka to paskudna pogoda, że choróbska się roznoszą. Ja jesień lubię dopóki nie łapię przeziębienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrowia! Ja tak samo wolę słoneczne dni niż takie ponure, źle się wtedy czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My może nie chorujemy tfu, tfu!, ale wychodzi nam dopiero 5! ząb... niestety wychodzą nam pojedynczo i rozciąga się to w czasie niemiłosiernie!
    Zdrowiejcie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ząbkowanie trudny okres;/
    Choroby i same wirusy są teraz naprawdę ostre! Moja mama leżała chora przez 1,5 tygodnia. Dzisiaj zaczęła się ruszać, sprzątać itd - skończyło się na odwiedzinach karetki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia :D Ja za jesienią też nie przepadam...teraz u mnie znowu pada, ciągle zimno i ciemno...ehhh :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuruj sie zatem. Mnie na szczęście po ataku przeziębienia na początku października teraz wszystko omija, ale zażywam regularnie czystka i witaminę C w ilościach hurtowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już kaszlę od prawie miesiąca :D Zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od 2 tygodni jem każdego dnia czosnek ;) A dodatkowo staram się myć regularnie i często ręce. Też ostatnio zachorowałam dość nietypowo i to nie dotyczyło zwykłego przeziębienia, więc teraz jestem bardzo "uczulona" na wszelkie bakterie, wirusy itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Duuuuuuuuuużo zdrówkaaaa Ci życzę ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl