sobota, 19 listopada 2016

AvocadoStyle - Beżowa bluzka z dłuższym tyłem i dekoltem w serduszko




Cześć Kochani, z tym postem zwlekałam sporo tygodni bo czekałam cały czas na lepsze światło. Ale przyznam, że z dnia na dzień jest coraz bardziej szaro. Postanowiłam więc w końcu pokazać Wam bluzkę, która mnie zachwyciła.

Pochodzi ona ze sklepu AvocadoStyle po kliknięciu w nazwę zobaczycie bluzeczkę na modelce.

OPIS: Beżowa bluzka z dłuższym tyłem i dekoltem serduszko. Góra bluzki wykończona delikatną siatką. Krótkie rękawki. Zapinanie od tyłu na zamek.

Moja opinia: Bluzeczka jest bardzo delikatna aczkolwiek tylko z pozoru. Jej wykonanie jest bardzo porządne, nic się nie pruje i wszystko jest symetrycznie uszyte. Całość w kolorze beżowym z wykończeniem w postaci siateczki od pach w górę. Bluzka z tyłu jest dłuższa i ładnie dyskretnie zakrywa nam boczki i tył. Zapinana z tyłu na niewielki suwak.

Bardzo ją lubię bo jest elegancka ale nie babciowata.

Zdjęcia robione przy sztucznym oświetleniu nie oddają w pełni jej uroku.

Proszę o wyrozumiałość :)

A Wy co myślicie ?






24 komentarze:

  1. Widziała podobną, ale mi za chiny ona nie pasuje choć na Tobie ładnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka
    A brak dobrego światła mnie wykańcza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, teraz przy tej pogodzie ciężko o normalne światło dzienne

      Usuń
    2. Świetną masz figurę :) Bluzka bardzo ładnie leży

      Usuń
  3. Bardzo ładna bluzka; )
    Oj sama wyczekuję na słoneczne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. Rzeczywiście elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie na Tobie leży :)
    Brak odpowiedniego światła to i moja zmora. Aż się odechciewa robienia zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekolt w serduszko nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ta bluzeczka :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna :D Świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl