sobota, 26 listopada 2016

AMANDIN - bulion warzywny Caldo De Verduras




Dziś na obiad zrobiłam zupę pomidorową na bazie bulionu warzywnego. Produkt zamówiłam na stronie Vegamarket. 

OPIS: BULION wegański warzywny, jest bogaty w błonnik i białko.

Można podawać na gorąco jako bulion.
Jest idealną bazą do pysznych zup, dodatkiem do sosów, zapiekanek, gulaszu.

Skład: woda, warzywa* (3,33%): (marchewka, cebula, kapusta, pomidory, seler, por, czosnek), maltodekstryna kukurydziana*, skrobia z tapioka*, olej słonecznikowy*, oliwa z oliwek*, mąka ryżowa*, naturalne aromaty, przyprawy* (kurkuma). Produkt może zawierać śladowe ilości orzechów. * Składniki organiczne.
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w temp. do +4 st.C i spożyć w ciągu 3 dni, przechowując w temp. do -18 st.C spożyć w ciągu miesiąca.



MOJA OPINIA: Bulion warzywny to nie jest produkt samodzielny do spożycia. Jest świetną bazą, ale sam jeden nie da nam obiadu. Do garnka nalałam cały bulion, dodałam por, starłam marchewkę, pietruszkę i dodałam pomidory całe z puszki zblendowane samodzielnie. Do tego dodałam jeszcze trochę podwędzanej kiełbaski. Wszystko się gotowało kilkanaście minut i gotowe. Niestety dziś było bardzo ciemno, zrobienie zdjęć to w takich warunkach nie lada wyzwanie. 

Posiłkując się żółtym światłem z okapu zupa tu wygląda na żółtą, w rzeczywistości jest  ona pomarańczowo-jasnoczerwona :) Ugotowałam też makaron do niej. Ogólnie bardzo fajny bulion spokojnie wystarczy na dwa obiady dla 3 osób. Ma delikatny smak i zabarwienie białawe, nie jest żółty jak większość kostek rosołowych z glutaminianem w składzie :).

Polecam !

14 komentarzy:

  1. Chętnie skosztowałabym takiego wegańskiego bulionu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja muszę go wykorzystać, ciekawa nim jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie jako baza do zupy na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O produktach tej firmy ostatnio dużo czytałam i co raz bardziej mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo na pewno w mojej kuchni znalazło by się dla niego miejsce

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego w kuchni. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluje właśnie na niego :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako baza na szybko jak najbardziej :) U mnie smak potraw poprawił się od kiedy stosuję wodę z filtra molekularnego z naturalną mineralizacją. Teraz woda kranowa jest zdrowa i smaczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi super ! ;) Aczkolwiek zwykle buliony robię sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mam problem z bazą do zup, żeby ją poprawnie ugotować. Gotowa skróciłaby czas przygotowywania obiadu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc nie widzę zastosowania w mojej kuchni. Jak chcę zupę warzywną bez mięsa, to wywar z gotowanych jarzyn jest wystarczający, a jak chcę wywar mięsny, to gotuję na mięsie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłby idealny do zupy na szybko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl