niedziela, 27 listopada 2016

AMANDIN Avena oat drink - napój owsiany


Dziś już chyba ostatni post kulinarny w tym miesiącu ;) Tym razem na temat napoju owsianego. Produkt zamówiłam na stronie Vegamarket. 


OPIS: Napój owsiany wzbogacony wapniem oraz witaminą A i witaminą D. Zawiera wyłącznie naturalnie występujące cukry. 

Skład: woda, owies (10%), olej roślinny słonecznikowy, fosforan triwapniowy, sól morska, witamina A i D.


MOJA OPINIA: Produkt postanowiłam wykorzystać do zrobienia naleśników. Idealnie się sprawdza zamiast mleka. Nie ma jak dla mnie absolutnie żadnej różnicy. No może jedna - mleko jest bardziej białe, ten napój zaś bardziej wodnisto-żółtawy. Kilka razy pomyliłam się robiąc kawę i wlałam go zamiast mleka. Różnica praktycznie żadna - jedynie kawa nie jest tak rozbielona jak zwykle. 

Jedyną wadą jest to, że należy ten litr napoju zużyć w ciągu 3 dni. Warto więc sobie zaplanować na co go zużyjemy w tym czasie. Ale ogólnie bardzo ciekawy produkt, który mogę polecić.


17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ciekawy produkt. Może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, ciekawe...nie przepadam za owsianymi produktami, ale moze kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupowałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie piłam takiego napoju. na pewno da się go zużyć przed końcem terminu ważności po otwarciu

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam ! Ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy. moglby sie tez nadac do puddingu chia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piłam napój migdałowy i kokosowy. I zdecydowanie nie mogę powiedzieć, że nie ma różnicy smakowej od krowiego mleka. Być może z owsianym jest inaczej :) Fajny pomysł, żeby zrobić naleśniki.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam na mysli to, że nalesniki na tym napoju nie roznia sie od nalesnikow na mleku:) Taki skrot myslowy. Napoj sam w sobie od mleka rozni sie smakiem, jest slodszy i bardziej wodnisty - to nie jest w 100% to samo co mleko:)

      Usuń
  8. Ja uwielbiam smak klasycznego mleko i często piję je solo, ale myślę, że dla osób nietolerujących laktozy to świetna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam kilka podejść do takich zdrowych napoi zamiast mleka, ale nie jestem w stanie się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl