sobota, 18 czerwca 2016

Maseczka JANDA - zastrzyk nawilżenia - maseczka na każdą porę dnia


Pokażę Wam dziś maseczkę JANDA. Kosmetyki te możecie znaleźć w rossmannie.

Maseczka na każdą porę dnia, szczególnie polecana do skóry potrzebującej  silnego wygładzenia i nawilżenia. Natychmiastowo przywraca skórze miekkość i jedwabistość. Hialuronowe systemy nawilżające działają na wielu poziomach w skórze zapewniając jej doskonałe „nawodnienie” i redukcję zmarszczek od wewnątrz.

Testy kliniczne wykazały, że maska:
  • silnie nawilża oraz wygładza i zmiękcza skórę
  • relaksuje jak po wizycie w SPA
  • zmniejsza widoczność zmarszczek
  • zapewnia natychmiastowy komfort
  • poprawia jakość skóry, która staje się odczuwalnie wzmocniona
  • koi i łagodzi


MOJA OPINIA: Jedna saszetka maseczki czyli taka połówka wystarczy na całą twarz i szyję. Konsystencja dość rzadka, ale nie spływa z twarzy. Na uwagę zasługuje przepiękny zapach produktu. Jest to jakiś kwiatowy aromat. Niestety nie umiem teraz sobie przypomnieć co to za kwiaty mogą być. Myślę, że skład nie najgorszy, choć też nie w pełni naturalny.

Faktycznie maseczka pięknie nawilża, łagodzi i relaksuje naszą skórę. Już po aplikacji rzeczywiście czuć na twarzy zastrzyk nawilżenia, taki mokry, chłodny film otacza skórę i wnika w jej wnetrze. Takie mam odczucia. Po kilku minutach wszystko stopniowo się wchłania. Ja lubię osttanio kłaść dość grube warstwy maseczek więc jedna saszetka wystarczyła mi na raz. Ale też nie zostawiam wszystkiego do całkowitego wchłonięcia bo byłoby trudno przy takiej ilości produktu na twarzy. 

Jednym słowem bardzo przyjemna maseczka o natychmiastowym odczuwalnym działaniu i ładnym, niespotykanym zapachu.  

9 komentarzy:

  1. O cos dla mnie! Moja skóra wybitnie potrzebuje nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro daje dobre efekty nawilżające to powinnam być z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym dla nawilżenia spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och to coś zdecydowanie dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych maseczek jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję ją już używać i też się z nią polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale bardzo chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl