piątek, 6 maja 2016

SANEX - żel pod prysznic i antyperspirant


Jakiś czas temu otrzymałam do testów te właśnie produkty. Poniżej kilka słów od producenta oraz moja opinia.


Sanex Dermo Pro Hydrate
GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCA PIELĘGNACJA DLA SKÓRY BARDZO SUCHEJ

Suchej skórze brakuje wilgoci, przez co jest bardziej narażona na podrażnienia. Żel pod prysznic i płyn do kąpieli Sanex Dermo Pro Hydrate mają wyjątkową formułę z naturalnymi składnikami nawilżającymi, które pomagają przywrócić naturalny poziom nawilżenia Twojej skóry i wspierają jej barierę ochronną. Sanex Dermo Pro Hydrate głęboko nawilża, chroni i utrzymuje w równowadze suchą skórę, aby utrzymać jej zdrowie i dobre nawilżenie.


Sanex Dermo Total Protection 7 in1 complex
SIEDEM KORZYŚCI, KOMPLETNA OCHRONA 

Dla tych, którzy chcą wszystkiego. Sanex Dermo Total Protection 7in1 zapewnia kompletną ochronę z 7 korzyściami zawartymi w jednym antyperspirancie:
- skuteczną 48 godzinną ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem
- ochronę przed przed białymi i żółtymi plamami
- zapewnia uczucie świeżości
- nie zaburza pH skóry
- dba o dobrą kondycję skóry
- nie wywołuje podrażnień
- szanuje florę bakteryjną skóry



MOJA OPINIA: Zacznę od żelu pod prysznic. Ma on białą konsystencję i ładny, świeży zapach. Zawsze zerkałam na tę firmę w Rossmanie, ale nigdy nic nie nabyłam. Sama nie wiem dlaczego. W każdym razie byłam ciekawa jak się spiszą te produkty u mnie. Żel przykuł moją uwagę właśnie zapachem. Robi to co ma robić czyli dobrze się pieni i myje ciało. Nie zauważyłam przesuszenia skóry. Ma formułę kremową co mi bardzo odpowiada. Częściowo stosuję go też do mycia samych dłoni i w tej roli też bardzo dobrze się sprawdza. Jedyne co mi nie odpowiada to sposób zamykania. Zawsze się obawiam, że złamię tą nakrętkę. Poza tym całkiem fajny żel. 

Jeśli chodzi o antyperspirant to na uwagę zasługuje właśnie wymyślne opakowanie. Niby normalne, a jednak do góry nogami. Dzięki temu cały płyn spływa w dół i zużyjemy go do ostatniej kropli. Zapach bardzo przyjemny i świeży, nie przytłaczający. Czy chroni ? Tak. Ale ja też nie mam jakoś wielkiego problemu z poceniem. Mi on odpowiada zarówno zapach jak i działanie jest w porządku. Po depilacji pach nie zauważyłam podrażnienia przy użyciu tego produktu, także plus dla niego. 

Moi znajomi też są zadowoleniu z tych produktów. Ciekawią nas jeszcze inne wersje zapachowe bo jest tego trochę. 

Myślę, że warto wypróbować - dobre produkty, które spełniają swoją rolę. 

A Wy znacie ?

17 komentarzy:

  1. Mnie mój antyperspirant zaczął podrażniać więc muszę kupić nowy, jak będę w Rossmannie to zwrócę na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sanex znam tylko z deo dla mężczyzn, bo kupuję je mężowi. Sama nie miałam jeszcze okazji uzywać ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład ma paskudny - SLS i CD :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żelach pod prysznic mi to nie przeszkadza choć jak mam do wyboru z naturalnym składem to taki bym wzięła :)

      Usuń
  5. Nie wymagam zbyt wiele od żeli pod prysznic, ale za łagodność i spełnianie swojej roli bez podrażnień właśnie plus!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała antyperspirant :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam produktów, choć niejednokrotnie o nich słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po reklamie żelu pod prysznic jestem trochę zniechęcona tymi kosmetykami. Tak już mam że wszelkie ,,otwory" w skórze mnie brzydzą :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mój brat ma ten żel ostatnio i podebrałam mu kilka razy, szału nie ma ale generalnie jest ok
    co do antyperspirantu jakoś mnie mocno nie przekonuje, może jak wypadnie cenowo lepiej od innych na sklepowej polce to kupie

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nich sporo, ale sama nie korzystałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zainteresowana zarówno żelem jak i antyperspirantem, super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie jeszcze nie używałam tych kosmetyków.
    Muszę zapamiętać jak będę w sklepie żeby wziąć jeden z nich i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tych kosmetyków, czytałam już o nich pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko ze sklepowych półek i reklam. Nigdy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl