środa, 13 kwietnia 2016

KOSMETYKI z LIDLA seria CIEN - krem BB, kremy na dzień i na noc


Jakiś czas temu w moje ręce wpadła seria kosmetyków z LIDL. Dziś moje pierwsze wrażenie.

Zaczniemy od kremów do rąk.


Ten z niebieską nakrętką ma białą konsystencję, jest bardzo lekki i szybko się wchłąnia. Zapach kwiatowy przepiękny, Dłonie się nie kleją - bardzo przyjemny w użytkowaniu.

Drugi z czerwoną nakrętką jest bardzo gęsty, ciężko go wydobyć z opakowania. Jest bardzo tłusty i treściwy. Może nie tyle tłusty ile właśnie gęsty. Wchłania się zdecydowanie dłużej, ale zostawia ochronny film na dłoniach. Dla bardzo zniszczonych dłoni myślę, że idealny, na zimę również.


Dalej żel pod prysznic ORIENTAL FLOWER - piękny zapach kwiatowy konsystencja białego mleczka. Daje przyjemną pianę i dobrze myje. 

Krem BB Cien do cery jasnej. Bardzo ciekawy kosmetyk - odcień zimny beź - bardzo na plus. Jest mało kryjący, można bydować krycie, lekko ciemnieje po nałożeniu. Niedoskonałości nie pokryje. Ma SPF 15. W skłądzie masło shea, silikony itd brak parafiny. 


Szampon z prowitaminą Repair & Care - w składzie SLS - szampon ma białą perłową poświatę. Myje w porządku, dobrze się pieni. Używa go mój mąż. Bardzo ładny, kwiatowy zapach.

Odżywka z tej samej serii o tym samym pięknym zapachu - konsystencja typowej odżywki biała, mleczkowata, ładnie wygładza włosy. Ją używam i jest całkiem przyjemna. W skłądzie silikony oraz olej makadamia. Włosy ładnie po niej pachną. 


Poniżej kremy do twarzy. Wszystkie one zabezpieczone są sreberkiem. Czyli nikt przed nami w nich nie ma prawa maczać paluchów ;) Każdy ma 50 ml. 

Pierwszy od lewej czyli Anti wrinkle day cream z koenzymem Q10 - przepiękny żołtawy kolor i zapach coś między cytryną a miodem. Konsystencja lekka, wchłania się natychmiast. W skłądzie różności - i masło shea, różne ekstrakty roślinne, witamina E ale też parabeny. Bardzo przyjemny krem. Jeden z moich ulubionych kosmetyków tej serii. 

Dalej krem na noc - też z koenzymem Q10 - bardzo podobny do poprzednika ale ze zdecydowanie lepszym skłądem bo mamy tu też dodatkowo kofeinę oraz masło kakowe. Równie dobrze się wchłania i pięknie pachnie. Pozostawia na skórze przyjemny efekt nawilżenia. 

Ostatni krem to Aqua moisturizing Cream - krem oparty na glicerynie i panthenolu. Zabarwienie zielono-niebieskie. Piękny zapach  przypominający mi krem Vichy Idealia. Konsystencja lekka. Wchłania się błyskawicznie i całkiem fajnie nawilża. 



To jest moje pierwsze wrażenie. Zdecydowanie najbardziej sposobały mi się - krem do rąk z niebieską nakrętką, żel pod prysznic i wszystkie trzy kremy do twarzy. Składy oczywiście nie są eko. Ale konsystencje i pierwsze wrażenia na skórze bardzo przyjemne. Kocham takie lekkie konsyetencje, gdzie nakładam coś i mogę śmigać. Świetnie się spisują pod makijażem i ogólnie mimo długich składów zdołały mnie zauroczyć. 

Myślę, że krem BB jest też wart zainteresowania ze względu na jasny beżowy odcień. Dla mnie jest jednak zbyt mało kryjący. 

A WY znacie te kosmetyki?

37 komentarzy:

  1. rzadko bywam w lidlu, jeszcze nie próbowałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno krem przeciwzmarszczkowy z lidla wygrał w tajnym teście konsumenckim jako najlepszy kosmetyk :) Ten krem bb mnie zaciekawił, prezentuje się ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Lidla mam daleko:/ Z ich kosmetyków miałam tylko te 2 kremy do rąk i z obu nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej serii. Jednak stanowczo przydałby mi się jakiś konkretny krem do rąk. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam do Lidla kawałek i jak już pójde okazuje się że jest jakaś promocja i ludu więcej niż na Marszałkowskiej. Słabo znam tą markę ale wiem że kilka osób sobie ją chwali. Ciekawe kremy i krem BB (choć wydaje się bardzo gęsty) - może jak jakimś trafem tam się znajdę to spojrzę na tą serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest gesty ale na twarzy sie tak rozprowadza ze krycie jest niewielkie

      Usuń
    2. Ciekawe połączenie, nietypowe.

      Usuń
    3. tak, zaskoczyl mnie ale nie na plus:)

      Usuń
  6. Łał, ale zestaw... Zazdroszczę. Lubię kosmetyki z lidla, nie są przesadnie drogie a na prawdę fajne...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jaki fajny zestawik :) szkoda, że mam daleko do Lidla :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam nic z Lidla ale odżywka do włosów zbiera bardzo pozytywne opinie z tego co się orientuje w internetach więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam nic z Lidla ale odżywka do włosów zbiera bardzo pozytywne opinie z tego co się orientuje w internetach więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo mają tych kosmetyków :) Nie wszystkie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemne są te kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie miałam produktów z Lidla. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki Cien znam, ale bardzo dawno nie miałam nic z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lidla i chodzę do niego tak często, jak tylko mogę, czyli przynajmniej 2 razy w tygodniu :) Zaskoczyłaś mnie tym kremem BB, nie miałam pojęcia, że Lidl się bawi w takie rzeczy, chociaż półkę Cien oglądam regularnie :) Krem do rąk z tej serii moja mama uwielbia, co rusz widze nowe opakowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie po drodze mi do Lidla, więc bardzo rzadko tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie Lidl jest daleko i mało kiedy zaglądam :). Ciekawa jestem zapachu żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nic nie miałam z cienm, ale kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw, ja rzadko bywam w Lidlu i niestety nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie miałam tej serii kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam nic z nich. Używam żelu do mycia twarzy Cien i nie bardzo mi się podoba. Ciekawi mnie odżywka i kremy, chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś, dawno, dawno temu miałam od nich krem do rąk i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten krem bb byłby dobry dla mnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa seria. Nie słyszałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  24. o nie wiedziałam, że mają BB krem

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie odwiedzam Lidla, bo mi nie po drodze, ale kiedyś kupiłam ich krem na noc. Oddałam koleżance, bo coś mi chyba nie pasowało w składzie. Nie wiem, może teraz zmienili INCI?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jakoś nie mam zaufania do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzis zakupilam BB. JESTEM ZACHWYCONA! konsystencja, zapach, trwałość- jak na BB trzyma się pół dnia, ale można poprawić przecież :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam krem vital na dzień z Lidla. Ma piękny zapach, treściwą konsystencję, ładnie się wchłania i super nawilża. Mam 47 lat wydałam majątek na kremy ten z Lidla mnie rozbroił! Pozostanę mu wierna puki będzie w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta odżywka jest bardzo dobra, zawsze jestem zadowolona. mam dlugie, gęste, suche wlosy a po tej odzywce wyglądaja rewelacyjnie, moim zdaniem warta nawet wiecej niz kilka zlotych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie próbowałam nigdy tych kosmetyków i jakoś nie za bardzo mnie do nich ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wypróbowałabym ten z czerwona nakrętką. W zimie moje łapki domagaja sie nawilżenia I natłuszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja polecam maseczki cien, są na prawdę super i kosztują 99 groszy.. Rewelacja! Teraz mam ochotę na nowy krem do twarzy hialuron expert i krem bb.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl