środa, 6 stycznia 2016

Coslys Morelowy Płyn mycia i kąpieli dla niemowląt i dzieci 2w1 bez alergenów


Chciałam Wam pokazać dziś płyn do kąpieli z COSLYS dostępny w sklepie MATIQUE KLIK.

Markę Coslys znam od kilku miesięcy, miałam już szampon i odżywkę o których możecie przeczytać tutaj KLIK i KLIK.


OPIS: Delikatny żel bez mydła z optymalnym pH, idealny do kąpieli dla dzieci, do mycia ciała i włosów. Delikatna postać żelu z łatwością daje się spłukać. Ekstrakt z moreli bio oraz woda pomarańczowa łagodzą najbardziej delikatną skórę noworodka pozostawiając ciało i włosy czyste i jedwabiście miękkie w dotyku.


Produkt testowany dermatologicznie. Bez znanych alergenów. Nie zawiera SLS i ALS. 100% naturalny zapach. Bez olejków eterycznych. Bez alkoholu.



MOJA OPINIA: Wy Kochani jako moi stali czytelnicy wiecie, że bardzo lubię naturalne produkty o dobrych składach. Ale w sumie kto ich nie lubi ? W każdym razie bardzo mnie ucieszyła możliwość używania tego produktu z przeznaczeniem dla starszego synka. Zimą jego skóra bardzo się przesusza od grzejników i pogody niestety. A przecież nie będzie wiecznie siedzieć w domu.

Produkt zamknięty jest w butelce z pompką także super. Swoją drogą wolę takie rozwiązanie niż inne bo nacisnąć pompkę nie jest tak łatwo dla trzylatka. Zdecydowanie łatwiej idzie mu odkręcanie i wylewanie :) Więc mam kontrolę nad ilością aplikowanego kosmetyku.

Żel ma formułę bezbarwną, typowo żelową. Zapach bardzo przyjemny i delikatny morelowy. Pieni się całkiem dobrze i generalnie robi to co ma robić. 

Nie ukrywam, że znakomity skład bardzo pozytywnie działa na skórę mojego synka. Nie jest ona przesuszona ale też nie jest śliska jak po żelach z parafiną. 

Bardzo lubię też żel babydream i jeszcze jeden, o którym napiszę za kilka dni, ale ten ma to coś w sobie. 

Jest to baardzo przyjemny produkt. Szkoda tylko, że drogi, ale powtórzę jak przy każdym produkcie z dobrym składem - dobra jakość idzie w parze z wyższą ceną. 

Może na lekką obronę ceny dodam, że produkt jest bardzo wydajny także spokojnie te 30 zł rozłoży nam się na dwa miesiące codziennego mycia. 

Polecam :)

A Wy lubicie naturalne żele do kąpieli dla dzieci ?

27 komentarzy:

  1. Może się skuszę, ale jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład na rzeczywiście bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię wszystko co z pompką :) tego żelu nigdy nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam takie żele. Obecnie mam żel z Sante ale dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy, ja na razie jestem wierna Dada 3w1 i dla dzieci i dla moich włosów =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię tą firmę, szkoda że nieco kosztuje ale jest warta swojej ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny produkt, skład też , cena myślę adekwatna :) Wart zainteresowania :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wyższa cena nie przeszkadza oile idzie w parze ze składem i działaniem, a tu widze właśnie tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dla dzieci to nic nie używam, więc jeszcze nie wiem czy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma bardzo dobry skład więc godny jest polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie bardzo lubię produkty przeznaczone dla dzieci, cena faktycznie niemała ale jak patrzę na skład to jest imponujący. Może sama się skuszę,

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie naturalne produkty :)

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Te 30 zł da się przeżyć przy tej naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa zapachu tego żelu, bo uwielbiam morele!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieci co prawda jeszcze nie mam, ale uwielbiam kosmetyki dla dzieci - właśnie dlatego, że mają dosyć dobre składy i delikatne działanie, a ja mam skórę podatną na alergie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Będe brała pod uwagę, jeśli Los obdarzy mnie dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama bym po niego sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naturalne kosmetyki w ogóle są świetne! Tego jeszcze nie znałam wcześniej! Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może kiedyś spróbuję :) podkradnę bobaskowi czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam dzieci a mimo tego mam pełno kosmetyków przeznaczonych dla dzieci. Wydają mi się bardziej delikatne i mam do nich większe zaufanie. Ten płyn bardzo chętnie bym wypróbowała. Zwłaszcza, że zapach pewnie byłby w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe nczy na sdkórkę mojej 5-cio miesięcznej córci by się nadał.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielki plus za pompkę bo uwielbiam i bardzo ułatwia użytkowanie. Z mężem chcemy poważnie wziąć się za powiększenie rodziny i myślę że warto wiedzieć o takim produkcie. Super . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Płyn do kąpieli i to w dodatku morelowy, mmmm, coś wspaniałego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki z dozownikiem z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten produkt. W sumie to za dobry produkt dla dzieci trzeba trochę zapłacić..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl