środa, 14 października 2015

Tisane i Balsam 2x5 do paznokci


Dziś parę słów o moich ulubieńcach czyli balsamie do ust TISANE  oraz balsamie do paznokci 2x5.


Są to produkty, które znam od lat i nigdy mnie nie zawiodły. Czasem kupuję coś innego dla urozmaicenia. Wiadomo kobieta miewa swoje zachcianki :) Nie raz już biegłam do rossmana i wracałam z nową pomadką i produktem do paznokci, ale zawsze z podkulonym ogonem wracam właśnie do tych produktów. 

O mojej plażowej historii z TISANE w słoiczku pisałam tutaj KLIK. Przy okazji zakupów dostałam kiedyś kilkanaście saszetek balsamu 2x5 i w ten sposób zaczęła się moja przygoda z nim. Mam zresztą jeszcze kilka saszetek, które zabieram zwykle w podróż. 

Dla mnie Tisane w słoiczku to najlepszy produkt do ust jaki miałam, typowo ochronno-naprawczy. Jedynie forma słoiczka nie bardz mi odpowiada, ale cóż zrobić. Można używać tej wesji w pomadce. Ja jedak z sentymentu (i składowo) wolę słoiczkową opcję. 

Jeśli chodzi o balsam 2x5 to jest on na tyle bezpieczny, że używam go też smarując paluszki dwuletniego synka. Zawsze nas ratuje w sytuacji suchych skórek czy zadziorków. 

Poniżej macie składy. 


Generalnie mogłabym na temat tych produktów wyśpiewywać pieśni pochwalne ale myślę, że Wy też je lubicie i znacie więc napiszę tylko oczywistą oczywistość, że są świetne. Polecam :)


36 komentarzy:

  1. Ten do paznokci miałam. Kompletnie zapomniałam że istnieje, muszę kupić ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tisane do ust w słoiczku uwielbiam i też wolę od wersji w sztyfcie :) a tego cuda do paznokci nie używałam, a wspomaga regeneracje paznokci czy raczej skórek i zadziorków tylko ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno dawno temu miałam do ust- ale już tak dawno, że nawet nie pamiętam, czy się balsam spisał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę, ale brzmi zachęcająco :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji ich używać, ale po takiej recenzji to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wersję pomadkową tisane i chcę do niej wrócić! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam słoiczek Tisane do ust i bardzo się polubilismy. Ten do paznokci może kupię jak wykorzystam obecne zapasy; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Tisane to klasyk, z którym warto się zapoznać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Balsam do ust Tisane bardzo lubię, więc na pewno wypróbuję również ten do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie miałam tego do paznokci, trzeba będzie wypróbować :) Tisane do ust miałam i lubię, ale jednak Nuxe jest jeszcze lepszy i póki co jestem mu wierna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle słyszę pozytywne opinie o Tisane :) Kiedyś się na pewno skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsam do ust Tisane uwielbiam. Pięknie się u mnie sprawdza. Balsam do skórek nie jest zły, ale znam lepiej działajace u mnie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. balsam do paznokci? really?:) toś mnie pokusiła

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ich osobiście nie znam, ale już na kilku blogach czytałam pochlebne opinie ... :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. balsam do paznokci mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam :-) I lubię :D nie polecam tylko plastrów do depilacji.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za wyczerpujący i naprawdę mądry oraz przydatny komentarz na moim blogu. ja wiem tyle ile dowiedziałam się od ciężarnych koleżanek i przeczytałam w necie. Każdy ma inne podejście oraz wskazania do tego co można i czego nie można w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tych produktów ale ostatnio królują na blogach. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś słoiczek do ust, ale o dziwo, akurat mnie jakoś mocno nie zachwycił :(

    OdpowiedzUsuń
  21. o tym balsamie słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tisane używałam - uwielbiam go, wspaniale działa na moje usta. Balsam do paznokci ciekawy, ale ja zapominam o stosowaniu tego typu kosmetyków :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle ostatnio naczytałam się o tych produktach...aż się sobie dziwię, że jeszcze ich nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że się skuszę. Słyszałam już wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki balsam do paznokci chętnie bym zastosowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tej firmy słyszałam jedynie o pomadce ochronnej do ust, która ponoć jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie widziałam tego balsamu do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam grupę kosmetyków sprawdzonych, do których zawsze wracam ale i też często je zdradzam. Po takich zdradach jedanak zawsze do nich powracam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś nam to mówi ale chyba nigdy nie miałyśmy tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też nie przepadam za słoiczkami do ust:) a właśnie naczęłam przed chwila takowy z TBS

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi by się przydał taki do skórek wokół paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl