poniedziałek, 5 października 2015

Przyprawy Kociołek Smaków + Zupa :)


Przyznam, że zamówienie niespodzianka od Kociołek- Smaków przeszło moje najszczersze oczekiwania. Czekałam na czystek i kilka przypraw a tu nagle mam takie bogactwo przypraw, szok.

W sklepie Kociołka Smaków możecie znależć ogrom przypraw, nawet takich, o których nie wiedzieliście, że istnieją. Skłoniło mnie to do ugotowania zupy z kurczaka, warzyw lubczyku, liści laurowych i pieprzu. Uwielbiam ekspertymentować z przyprawami i teraz mam taką możliwość.


Oferowane produkty pochodzą tylko od sprawdzonych importerów i wyróżniają się najwyższą jakością! W zakładzie produkcyjnym NIE wykorzystuje się glutaminianu sodu w celu wzmocnienia smaku mieszanek przyprawowych!

Przyprawy są na bieżąco mielone oraz konfekcjonowane, co gwarantuje niesamowity, długotrwały aromat i smak.

W naszym sklepie mogą Państwo zakupić przyprawy w gramaturach niedostępnych nawet w zakładzie produkcyjnym. Jesteśmy w stanie stworzyć dla Państwa unikatową mieszankę przypraw według Państwa, własnego przepisu!

Spójrzcie na ceny przypraw - wg mnie są bardzo przystępne.

A Wy znacie te cudeńka ?






38 komentarzy:

  1. Też mam te przyprawy i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te przyprawy stosuje moja mama i bardzo je poleca. :-) Zresztą ja też, bo jej obiadki są pyszne. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że bardzo duży wybór przypraw i to mi się podoba. Nie lubię ograniczać się do podstaw, przypraw nigdy dość

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ile przypraw, na pewno na długo Ci wystarczą i wszystkie dania będą idealnie doprawione.

    OdpowiedzUsuń
  5. No wlasnie- sporo ich chyba zapasy na zimę hihi:)fajnie jest tyle ih miec i poeksperymentować można! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile przypraw. Ale będzie teraz u Ciebie aromatycznie! :) nie miałam ich jeszcze ale chętnie złoże zamówienie jak wykorzystam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham się w przyprawach i codziennie ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to szaleństwo smakowe będzie w Twojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapas na trochę masz :D, czytałam o nich jakiś czas temu, sama nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zapas :) Ja również używam dużej ilości przypraw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ich dużo! Wypatrzyłam kilka bardzo ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ile przypraw. Ekstra, ile smaków!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pyszności! Ja należę do tych osób, które uwielbiają gdy potrawy są bardzo mocno przyprawione - czy to na słono, czy słodko, czy gorzko, czy kwaśno :) Po prostu lubię wyraziste smaki :) Zazdroszczę ci tej kolekcji przypraw :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No to teraz możesz doprawiać do woli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam od nich przyprawy :D Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam przyprawy i mam ich sporo, ale i ja widzę tu sporo rzeczy, których nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o wow.. same cuda.. gotowałabym, i gotowała i... GO TO WA ŁA :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ale zapas. Na pewno nie będziesz narzekać na brak przypraw w swojej kuchni:D

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie! Dopiero wczoraj zastawiłam w sklepie 30 zł, po musiałam mieć wszystkie przyprawy, a teraz twój post :) Też chcę dostać taką paczkę :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany ale przypraw :D Zupa musiała być prze smaczna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej firmy akurat nie znałam tych przypraw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale wyglądają fantastycznie :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki zapas przypraw, nie znam marki tych przypraw ale wszystkie wyglądają fantastycznie. Lubię przyprawy i dość często po nie sięgam w kuchni i chętnie zajrzę na stronkę Kociołek Smaku, może i ja coś znajdę tam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam przyprawy, obowiązkowy dodatek w kuchni. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :)
    Nominowałam Cię do zabawy : NOMINACJA DO LIEBSTER BLOG AWARD 2015...
    Pozdrawiam i miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie mi się przypomniało, że muszę lecieć do polskiego sklepu po ziele angielskie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl