piątek, 16 października 2015

Nowości kosmetyczne - zakupy :) GUERLAIN MISSHA CATRICE ESSENCE




Dawno nie było zakupów kosmetycznych bo szczerze mówiąc niewiele kupuję. Jednak na przestrzeni dwóch miesięcy coś tam jednak nowego wpadło do koszyka więc do rzeczy :)

Drugie zdjęcie to zakupy z MISSHA, o dziwo sklep ten jest w moim mieście w galerii King Cross. Nabyłam tam (chyba w sierpniu) Perfect Cover BB Cream o mniejszej pojemności (koszt około 20 zł) bo były zdaje się dwie do wyboru. Kolor najjaśniejszy w numerze 21. Powiem szczerze, że jestem zachwycona tym produktem. Przy okazji promocji masecze nabyłam też trzy ich maski w płachcie trzy w cenie dwóch czy jakoś tak. Każda wyszła za około 7 zł. Do tego Pani dołożyła próbki różności :)

Na allegro nabyłam z kolei żel do brwi essence make me brow w kolorze 02 (ale też 01 który czeka u rodziców). Póki co też jestem mega zadowolona :)

Przy okazji dobrałam też do zakupów seche vite. Moja stara buteleczka jest już na wykończeniu.

Dalej nabyłam  liquid camuflage z Catrice który jest już dostępny w Hebe. Do zakupów przemiła Pani dołączyła też dwie miniaturki tołpy.

Ostatni produkt to podkład Guerlain Parure de lumiere. który był w mega promocji na truskawce. Do niego dostałam też paletkę cieni, ale ją raczej przeznaczę na rozdanie.

Niby mało ale konkretnie ;) A Wy znacie te produkty?



40 komentarzy:

  1. Czy to prawda, że Seche Vite szybko gęstnieje w buteleczce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, do tej pory miałam ich MINI wersje z targow kosmetycznych i dopiero przy koncowce lekko zgestnialy, zobaczymy co bedzie z tą wiekszą buteleczką ale slyszalam że faktycznie niektorym gęstnieje.

      Usuń
    2. Mi zgęstniał gdzieś w połowie butelki, a używałam dość często. Następnym razem kupię mniejsze opakowanie.

      Usuń
    3. Też miałam mniejsze opakowanie i pod koniec gęstniał. Stąd nie decyduję się na większe :)

      Usuń
  2. Ja mam w planach zakupić liquid camuflage z Catrice, tak wiele osób go chwali. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Seche Vite inie przepadam za nim - szybko gęstnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego i jak zwykle jestem w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. musze tez zel dorwac :> z guerlain podoba mi sie baza rozswietlajaca z perelkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Seche Vite jest świetny, u mnie zaczął trochę gęstnieć dopiero pod koniec buteleczki, ale wciąż nadaje się do używania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa korektora Catrice, zbiera wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne nowości. Seche miałam i byłam bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Poznaję te próbki ;-) Też ostatnio gdzieś je dostałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie BB Misssha :) A Seche Vite bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ta Missha, kusi bardzo. Się do niej przymierzam, trochę się kryguję bo nie mam gdzie na żywo zobaczyć.
    Ciekawe zakupy - nie wiedziałam, że Tołpa ma takie produkty w małych buteleczkach - podoba mi się emulsja do mycia twarzy / ciała - miałaś ją już kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem, jak podkład będzie wyglądał na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza tołpa, jedna z moich ulubionych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na taką promocje z maseczkami i ja się bym załapała. Opakowania już same zachęcają do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Tołpa mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam nic z nich. Ciekawi mnie nowy kamuflaż Catrice, ciekawe czy jest tak samo dobry jak stary.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tołpe znam i lubie :o) fajne zakupy zrobiłaś :o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Korektor Catrice ma fajne opinie, też mam ochotę go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, szukałam tego kamuflażu Catrice, ale w mojej Naturze nie było... A ostatnio przekonałam się, że Seche Vite lubię jednak najbardziej ze wszystkich topów! Żaden nie daje takiej pięknej tafli jak on :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie jak te produkty się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zakupy. Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przypomniałaś mi, że miałam zrobić wpis z moimi nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O Seche Vite i Misshy słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy! ;D
    Pozdrawiam ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. na mojej zakupowej liście jest ten krem bb z MISSHA . miałam jego próbkę. teraz mam dwa z skin 79 i najpierw te chcę zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten krem BB kusi mnie już od bardzo dawna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aktualnie też używam ten żel do higieny intymnej z Tołpy, a serię atopic mam całą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl